20 grudnia 2012

Trening odbyty w Czwartek

 Odbył się pierwszy trening prowadzony przeze mnie. Były różne mapy prostsze i trudniejsze. Maksymalna liczba myszy jaką udało mi się zaobserwować to 10!
 Było zmiennie kilka myszy odeszło ale kilka doszło!
kilka myszy narzekało bo chciało zwykłą chatkę.
 Myszki średnio sobie radziły ale i tak się świetnie bawiłem nie wiem jak inne.
Jedna myszka prosiła mnie o mapy typu "Bootcamp" a druga o "Survivor" niestety planowane były tylko "Wyścigi", "Szaman" i "Szaman (współpraca)".
 Przeważająca część treningu to były mapy typu "Wyścigi"




Przy drugiej części dołączyła Znajoma i od razu wszystkim było weselej.
Jak widzicie robiłem zdjęcia więc niektóre myszki mogą się tu zobaczyć.







Trening zakończył się o planowanej godzinie i myszki wróciły do swoich zabaw.

Dziękuje wszystkim za tę wspaniały trening mam nadzieje że będzie takich więcej i będzie na nim więcej myszy.
Pozdrawiam
                                                   ~Binor

12 komentarzy:

  1. Jak przyszłam zrobiło się weselej? Jaki miły komplement :)
    Nieźle sobie poradziłeś z przerzucaniem map,było prawie bez przerwy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wpaść, ale zabrali mnie na zakupy świąteczne. :)

      Usuń
    2. Ta według mnie było weselej. A ten trening tak przed świąteczny to nie był dobry pomysł pewnie dlatego nie było zbyt dużo myszy.

      Usuń
    3. Większość na zakupach :)

      Usuń
    4. Ja zachowuje to jako komplement :) Co ty? Nasz jeden trener miał tylko 3 myszki i od nas odszedł, bo uważał, że jak sobie z nimi pogra to będzie lepiej, szkoda, że Ziombat od nas odszedł. Mam nadzieję, że ty jako trener nie odejdziesz z plemienia...

      Usuń
  2. Dalibyście datę kolejnego treningu? Np. bootcampa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bootcamp to akurat można samemu przećwiczyć, nikt ci nie da rady jak go przejść, ale sam musisz podpatrzeć jak to zrobić, aby później no niestety, ale wyuczyć się pewnych ruchów. Do tego nie ma żadnych rad, ani kogoś nauki, ale godziny spędzone na bootcamp z osobami, które dobrze grają.

      Usuń
  3. Ominęłam trening. Nie za wcześnie był robiony?

    OdpowiedzUsuń