14 grudnia 2012

Na treningu

Przeprowadziłam trening, nie wszystkim się podobał sposób. Za każdym razem była inna mapa, i każdy mógł się wykazać umiejętnością bycia szamanem. Powiedzmy. Ale chyba wpadłam na lepszy pomysł. Będziemy tak długo ćwiczyć jedną mapę aż komuś się nie uda. To chyba lepsze rozwiązanie. Sami także możecie znaleźć mapę z którą sobie nie radzicie. Razem znajdziemy rozwiązanie :). Nie jestem jakimś genialnym graczem, ciągle się uczę, ale  potrafię obserwować dobrych graczy. Nie zawsze mi wyjdzie zamiar, ale razem z wami będę się uczyć :)

Oto kilka zdjęć z treningu.



Na nich są pewne rozwiązania, jak można zbudować na mapie. Nie do końca doskonałe, ale da się przejść :). Niestety rozwiązania na hardzie głównie. Z czego tylko jedno na zwykłym trybie.

8 komentarzy:

  1. Już chyba wiem, czemu mnie nie poprosiłaś o prowadzenia treningu... nadal się bawię na 8 poziomie, kiedy tu jest największy 4 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak sobie myszki nie radziły :). Chyba będę musiała jedną mapę powtarzać XD

      Usuń
    2. Może zaczniemy od najprostszych mapek trzeba sprawdzić kto na jakim poziomie jest ;)

      Usuń
    3. To znajdź łatwiejsze :D. Ja znajdowałam te z którymi myszy miały największy problem :)

      Usuń
    4. Po pierwsze muszę przebadać ich poziom, miałam tylko jedną uczennice, która chciała oceny. Inni nie lubią być oceniani, mogę ich doszkolić, ale zawsze trzeba znać poziom kogoś, mogę to wyczuć grając z kimś, ale czas już poświęcony na doszkolenie będzie nie do końca wykorzystany.

      Usuń
    5. Osobisty trener tzw. :)
      Ja te treningi traktuje jak coś czego można się nauczyć. Patrzymy jak inni budują i już się uczymy :D

      Usuń
    6. To dla osób, które dłużej grają ;)

      Usuń