17 grudnia 2012

Imieniny Krystianaxd


Wczoraj Krystianxd powiedział mi, że ma imieniny, więc urządziłam mu imprezę.
A oto nasz solenizant :


 Na imprezie było dużo myszek. Zaskoczyło mnie to, ale i zadowoliło ;) Było dużo zabawy i śmiechu.
Tańczyliśmy do ulubionych piosenek graczy.Było też dedykowanie piosenek. Ja dla Krystiana wybrałam
"Sto lat " w wersji Transformice i " We found love" Rihanny. Przyjecie wyglądało mniej więcej tak :




Na imprezce pojawiła się nasza szefowa: Marzenie:


Na imprezie wyróżnił się jeden gracz i chciałabym go wam przedstawić. Nazywa się Michuscreep.
Jest bardzo miły i koleżeński. Mówi, że  najważniejsi są dla niego przyjaciele;-). Dlatego puściłam dla niego piosenkę " Friend" Aury Dione.Był bardzo zadowolony i dodał prawie wszystkich uczestników party do friend ;-). Oto nasz " Tribowy Przyjaciel" :


Mnie osobiście podobała się ta impreza i mam zamiar organizować takich więcej ;D

Pozdrawiam 

Minicoin

4 komentarze:

  1. Impreza była fajna :). Choć wkroczyłam na kilka minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nikt o takich rzeczach nie informuje wcześniej? Mamy przecież zakładkę imprezy w Sprawach organizacyjnych. Ale nie, nie łaska, bo za dużo zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mówił, tylko my nic o tym nie wiedziałyśmy :)

      Usuń