30 czerwca 2013

Dzień marzycieli


Dzisiaj ostatni dzień z "szczególnego miesiąca marzycieli" który organizowałem (bo Znajoma nie mogła i powierzyła mi to zadanie)puszczałem wszystkie mapki które wysłali mi marzyciele, potem kilka mapek vanilli na których testowałem latanie, kilka myszek było niezadowolonych z tego powodu bo nie mogli grać.Potem poszliśmy na osobny room pozbierać serki i lvl.

Wiele Marzycieli ucieszyło się, gdy zobaczyło swoje mapy. Dzięki temu inni mogli zobaczyć ich twórczość. Przechodziliśmy wspólnie te mapy oraz niekiedy podziwiali je. Jeśli ktoś miał okazję zobaczyć swoją mapę jak przechodzą inni współplemieńcy to miał szczęście trafić w te godzinę puszczania.

 Chatki plemienne były ustawiane innych marzycieli.









Edit Znajoma


Później gdy weszłam zobaczyłam że znajomi grają na vanillamarzyciele, nie przegapiłam tej okazji i weszłam na pokój. W tym pokoju było w którymś momencie 25 myszy. Nie ma co więcej opisywać, trzeba było grać, aby wiedzieć. Każdy kto był na pokoju, to coś zdobył ;)


Na końcu myszy siedziały w chatce plemiennej, gdzie słuchaliśmy różnych stylów muzyki

Tak kończymy ostatni dzień Marzycieli. Wszystkim Marzycielom, życzymy najlepszego!



Ogniki zbiórka 1.07.2013 godzina 18:00
Przyjęcie urodzinowe Dziuniax 2.07.2013 godzina 20:00





adam lata


5 komentarzy: