14 lutego 2013

Event walentynkowy

Poniżej znajdziecie wygląd trzech mapek oraz kilka innych obrazków, które dodałam. Minicoin dodałam coś od siebie, bo nie widziałam ani jednego zdjęcia map.
No więc dzisiaj nareszcie rozpoczął się tak wyczekiwany event walentynkowy ! Wiele myszek pytało się mnie o co chodzi w evencie, więc postanowiłam wyjaśnić to na blogu ;D. Po pierwsze dodano nowy obrazek na oknie logowania :


Prawda, że śliczny >33 ?. No dobra, przechodzę do szczegółów XD. Zmienił nam się wygląd sklepu :

Dodano osobne "okienko" z itemkami na walentynki (zaznaczone kółkiem). No i jak widzicie pojawiły się jakieś dziwne znaczki XD. A więc to serce przebite strzałką to takie jakby "znaczki", które zbieramy na mapce eventowej ( jest ona co 10-15 min.), a truskawki  i serki, zaznaczono po prostu takim pieniążkiem, żeby było jakoś wyjątkowo ;). A tutaj fotka - zbliżenie na znaczki XD

No i jeszcze są jak co roku nowe itemiki :
Są do kupienia także zeszłoroczne ;) :


Jak widać, tylko tegoroczne są za truskawki ;(, więc trzeba siedzieć i wyczekiwać mapki XD. Ale nie tylko w sklepie są zmiany... Kiedy szaman czaruje, zamiast tych "światełek" pojawiają się serduszka ;33.
Balony się ty różnią, że nie trzeba nasikać spacji, aby miały kolizję z graczami, jest to lekkie utrudnienie dla dobrych graczy, a spore ułatwienie dla osób, które nie potrafią budować.

 A gdy już wyczaruje XD, obok przedmiotu pojawiają się kwiatki i gwiazdki ;3.
Jeszcze więcej serduszek i kwiatków pojawia się przy tworzeniu totemu. Mój totem składa się z głównego elementu i dwóch piłek na zewnątrz. Na zdjęciu udało mi się złapać jednego marzyciela, który wytrwał długo na vanilli marzyciele :) Teraz wyobraźcie sobie totem z kul armatnich i do tego pełno kwiatków XD

Fajnie, nie ;D. No i jeszcze mała ciekawostka. Kiedy w chodzimy w nasze menu to napis "sklep" jest żółty. Ciekawe czemu nie czerwony XD.

Ok, to chyba wszystko ;D

Pozdrawiam

Minicoin

P.S. Zapomniałabym. Do sklepu doszła nowa skórka ;D

Czarna ;333 XD. To chyba wszystko ze sklepu.

Oto jak myszki zareagowały na event:
Pełno ich się pojawia na roomach. Vanille są okupowane :).

Marzyciele też stworzyli: vanilla marzyciele, ale po czasie ich wywalało, jednak uczestnicy zabawy wciąż wracali :) Na zdjęciu jest mniej niż połowa marzycieli, którzy byli na tym pokoju :)
EDIT : 15.02.2013

Zamiast kółeczek na przedmiotach szamana są serduszka >333 sweet XD.





Każdy z was już widziałam pewnie mapę eventową, przypomina grę z sonica. Trzeba omijać czaszki zbierać serca i wykorzystywać błyskawicę (szybkość) i sprężynę (odbicie w górę). Trzeba iść zgodnie z mapą. Jeśli będziesz z tyłu zginiesz, a jeśli wybijesz się przed mapę też zginiesz.

Zastanawiające jest na tych mapach kolejność miejsc. Na ogół osoba, która pierwsza wskoczy do nory ma 5 miejsce, inna za nią może mieć 5, 3, 6, 7, z następnymi miejscami jest to samo może to tylko przypadek?

Dodali też dokładność czasową. Teraz trudniej będzie się upierać, że ktoś miał ten sam czas gdyż jest: 00,01 

21 komentarzy:

  1. Opcja dla hardcore'ów: Zdobywanie serc:
    1. Rozetnij klatkę piersiową;
    2. Połam żebra;
    3. Wyjmij serce.

    Trochę drastyczne, ale skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah ;D Tasted
    ZUZUmalutka (yeee)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy to także teraz dodali, ale zauważyłem, że zmieniono dokładność czasu przejścia mapy do 0.01.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosh! Boska skórka . kit że będe "mużyn" i tak jest boska jak konik Chrisalis <3 brakowało mi jej xD

    Podniecona Loli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasmuci Cię więc fakt, iż kaftan bezpieczeństwa jest wyłącznie biały?

      Usuń
    2. Ale o co chodzi x.x Nie zrozumiałam


      Loli

      Usuń
    3. Rvrr to nie było miłe :/

      Usuń
    4. :O Czemu sądzisz ze jestem psychopatka, moze to fakt ale... xD nie mam wyjaśnienia :/

      Powyższy uczestnik,

      Usuń
  5. tasted musze spróbować :D

    ~krolbuli~

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc po co była mapka ze skrzydłami dla szamana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego opóźnił się event, bo próbowali to dodać. Może jeszcze dodadzą te skrzydła...

      Usuń
    2. To powinni się na coś zdecydować xD

      Usuń
  7. Mapa eventowa jest trudna i skąpo daje serca, a jak ktoś ma lagi lub po prostu nie potrafi jej przejść to w ogóle jest pozbawiony szansy dostania tego czego chce :/

    Ciekawe za co będą tytuły, za przejście mapy? A może dodadzą kolejną mapę (tym razem łatwiejszą)?

    Według mnie lepsze by było rozdawanie, tak jak podobno było to rok temu, że siadało się z kimś w parze i nawzajem dawało sobie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jakaś odmiana jest lepsza, ale naprawdę mogliby zrobić trochę łatwiejsze te mapy z eventu lub by pojawiały się częściej.(Albo, by było tak jak z eventem hallowenowym, że 3 mapki są pod rząd. Dobrze by było jak by na jednej z tych mapek można było zdobyć jakąś rzecz.Na drugiej tytuł, a na trzeciej serca.) Mapy są bardzo trudne więc powinny być tytuły za jej przejście.Lub oczywiście tak jak opisałam w nawiasie.

      Usuń
  8. Mapki są trudnawe, serca się trudno zbiera i długo. Moderatorzy zarabiają kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nowa skórka jakaś dziwna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to tam ..Powinna miec włoski :D

    OdpowiedzUsuń