1 stycznia 2013

Nowy Szaman Plemienny!


Od dawna nie dodawałam nowego szamana, a mamy coraz więcej myszy. Wiele osób chciałoby być szamanem, ale ja nie daje od tak szamana. Trzeba nieźle się nastarać, żebym komuś tak zaufała. I udało się to komuś. Mianowicie Binorowi. Zawsze aktywny, często go widziałam w chatce. Polubiłyśmy go z Znajomą prawie od razu. Wzbudził nasze zaufanie, bo jak tu nie ufać osobnikowi, który stara się, jest aktywny i co najlepsze nie woła o rangę? Dostawał rangi stopniowo. Wchodził na bloga, a potem sam stał się współautorem. Zrobił nawet świetne posty ;).
Z czystym sercem dałam mu Szamana Plemiennego. Reszta szamanów jest ze mną zgodna, że Binor zasłużył na ten zaszczyt. Witamy cię wśród naszych szeregów i mam nadzieję, że z nami pozostaniesz.

Z tej okazji urządziliśmy imprezę w plemieniu. Przyszło sporo myszy. Liczba doszła do 20. A co się dokładnie działo, na to mi książka nie starczy XD.






18 komentarzy:

  1. Osz wy Binor na szamana plemiennego. T^T osz wyyyy..., a tak na serio gratki dla tego pana :P . (Whyyyy...? T^T)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Binorowi!!! Też sądzę,że zasługuję na tą rangę ;))).Szkoda,że jak ja dołączałam do tego grona, nie miałam imprezy ;cccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wtedy na to nie wpadłam, wybacz :)

      Usuń
    2. Chodź to pomysł Natchnienie. Ona mu chciała urządzić imprezę :)

      Usuń
    3. Wybaczam Ci, a po za tym nie jestem zła XD

      Usuń
  3. Extra że w plemiu jest Nowy Szaman plemienny .Jak będę wchodzić będę mu oddawać pokłony XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenie mam pytanie :
    Kiedy następne TopMyszy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/01/konkursy-zimowe.html

      Usuń
  5. Jestem następny w kolejce po shama! Zaklepuję! XD
    A, mogłbym też w miarę możliwości współtworzyć bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbyś. Ja ci przecież nie bronię, ale trzeba posty pisać, i łapać ciekawe chwile w plemieniu, robić screeny :)

      Usuń
  6. Jedyny facet szaman. Bardzo interesujące :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajnoor! Taaak ! Brawaa dla Bajnoooraa!!! Wohow!! YEA

    OdpowiedzUsuń