13 lutego 2013

"Bliźniaczki" znowu dają czadu

Dzisiaj znowu odbył się występ tanecznej grupy "Bliźniaczki". Było małe zmieszanie, bo jedna z dziewczyn nie słyszała muzyki, ale w końcu się udało. Najpierw zatańczyły do piosenki Scorpions "Send Me An Angel"

Była to piękna piosenka, a dziewczyny świetnie dobrały stroje, a ich układ przedstawiał wzruszający wątek piosenki. Jeszcze jedna fotka ;)



Następnie stworzyły taniec do piosenki PSY "Gangnam Style". Przez pierwszą minutę tańczyły same, ale później zaprosiły widownie do wspólnego tańca ;).


Jak widać było nas mało, ale wesoło. Układ do tej piosenki był zabawny, a stroje imprezowe ;D.
Na końcu obejrzeliśmy dziewczyny w piosence LMFO - " I'm sexy and i know it". Tutaj pojawił się mały problem, bo myszki celowo wchodziły na "scenę" i przeszkadzały w występie, więc "Bliźniaczki" były zmuszone do ponownego tańczenia z "fanami".



Mnie osobiście "koncert" bardzo się podobał i sam pomysł stworzenia zespołu też. Dziewczyny cały czas tworzą nowe chorografie, mają chęć i zapał do robienia tego. Myślę, że ta grupa będzie "grała" długo ;)
Innym Marzycielom też się podobało i z niecierpliwością czekają na następny pokaz.

Pozdrawiam

Minicoin


9 komentarzy:

  1. supcio blizniaczki wymiataja

    OdpowiedzUsuń
  2. blizniaczki blizniaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie.
    Z innej beczki zauważyłam że Marzenie ma teraz beret a Natchnienie zmieniła wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zalozylam beret tylko na top myszy. I tak bede nosic moje skrzydelka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to tam , mam do siebie wyrzuty że nie oglądałam ani razu bliźniaczek :/

    Zatroskany Lolitkus .o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony tost wyczytał z mysich gwiazd, że Saturn znajduje się w cieniu Marsa, obejrzysz więc jeszcze Bliźniaczki...
      Heh, mogę grać magiczne lustro w jakimś przedstawieniu.

      Usuń
  6. Ja z chęcią zobaczę, ale jak jestem na tfm, to jakoś tych bliźniaczek nie ma :). A teraz event :3

    OdpowiedzUsuń
  7. I raczej nie ma tej grupy, bo o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń