10 lutego 2013

Urodziny Takigosc

W czwartek odbyły się trochę niezapowiedziane urodziny Takigosc. Zaczęło się od zwykłej imprezy,po parudziesięciu minutach okazało się,że mamy również solenizanta, pierwszy raz "urządziłam" urodziny na tfm, z czego bardzo się cieszę =)  Nie obyło bez paru sprzeczek co do lecącej muzyki, ale potem ja puszczałam każdą po kolei i było dobrze, odwiedziła nas również Znajoma, myszki spragnione po całej imprezie mogły się udać do restauracji prowadzonej przeze mnie, Villcia oraz Rossalieee.
                                   
                                    Wszystkiego Najlepszego od całego plemienia Marzyciele!








PS: Dziękuje Znajomej za wczorajszą radę ^^

10 komentarzy:

  1. Trochę długawy nick masz.
    Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj wszedzie nick Adaniupl04 tylko było napi
      sane ze nick nie moze być podobny do hasła

      Usuń
  2. Proszę bardzo :)
    Mam nadzieję, że rada się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego wczoraj x3
    P.s Leciała moja piosenka <3 :D
    Lolitkus ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego Takigosc, dużo serów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sory ale mam taki problem przepraszam że przychodze i odchodze ale jestem u kolegi i straciełem na 5 mies konto na google+ wiec sory

    OdpowiedzUsuń