18 lutego 2013

Pokaz mody; urodziny Joguurcika i Marynii




 
 Nudziło mi się trochę i tak jakoś cicho było, więc postanowiłam urządzić mini konkurs. Wyszło na pokaz mody. Każdy z nas pokazywał swoje 3 różne stroje. Macie ich  opisy obok zdjęcia. Doszło po zakończeniu do nieprzyjemnej sytuacji. Kazałam im wybrać, które stroje im się najbardziej podobały. Ja wskazałam, które mi się podobało i czekałam na opinię reszty. A ci mi zaczęli płakać, wyzywać itp. Eh :I. Wy pod postem napiszcie, które stroje wam się podobają.



 Od Znajomej:


Odbyły się urodziny jeszcze dwóch osób Joguurcika i Marynii :)
  Akurat przybyłam na końcówkę i nie złapałam Marynii na zdjęciu :o ale drugą udało mi się złapać na zdjęciu :)
Wszystkiego dobrego dziewczyny, spełnienia marzeń :) 















Później wyszła druga impreza :)


Wpadło kilkanaście marzycieli :D

Muzyka była bardzo różna, ale myszki i tak tańczyły XD
Wszystkiego dobrego Marzyciele :)








Edit Marzenie:
Wyniki  castingu przeprowadzonego przez Minidear:
Rola Valenta - Japangirls
Rola Anna - Orawska i Minicoin (nie wiem o co chodzi)
Rola Rupert - Filikub

Tamten post usuwam, bo uważam go za spam. Czekam z niecierpliwością na film :).

28 komentarzy:

  1. Ah natchnienie :D Piękne focie .

    Nie głosuje bo sama tam występowałam .
    Kucyk pony bez koronki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah tak było przecudownie :D

    Nie głosuje bo występowałam
    Kucyk pony bez koronki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sry miałam cięcie pisało że nie weszło >.< sry za "mini spamuś"

      Usuń
  3. Pamiętam jakiś pokaz miał być ale ja już poszedłem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieznany kucyk- Księżniczka Luna
    Olazopola

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza według mnie nieznany kucyk :*
    Olazopola

    OdpowiedzUsuń
  6. Młody smok ktory ubiera sie na randke xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi sie podoba ten nieopisany stroj. Rogi i warkoczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że smok! Tutaj to nawet nie ma co dyskutować, pff XD

    Znajoma gratuluje serca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eMM TO KTO WYGRYWA O.O? BO TAK TO NIE WIEM XD??

    Lolitkus ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś mi odpowie kto wygrywa ;-;?

    OdpowiedzUsuń
  11. MARZENIE PYTANIE NIE JESTEM W TWOIM PLEMIU ALE ZNALAZŁEM TEGO BLOGA i nwm jak zrobić tło POMÓŻ LUB KTOŚ INNY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BO JA ZROBIŁEM SOBIE BLOGA !!!

      Usuń
    2. Od czego jest google? To już szukać ci się nie chce?

      Usuń
    3. szablon - okno obrazu - dostosuj - tło - usuń obraz. Wybierasz obraz skąd ci się tylko podoba. Ja znalazłam na składzie.

      Usuń
    4. Jesteś bardzo pomocnicza dziękuje
      Być może kiedyś do was dołączę ;)

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, lubię pomagać :)

      Usuń
    6. Marzenie jeszcze jedno pytanie jak wchodzę na mojego bloga to u mnie jest B czyli Blog na zielonym tle a u cb na pomarańczowym....

      Usuń
    7. dlaczego tak jest ?

      Usuń
    8. Pewnie nie masz w blogspocie, bo wszędzie jest pomarańczowy znaczek albo to jakaś nowa wersja.
      Mam nadzieję, że nie będzie ci to zbyt bardzo ci przeszkadzać.

      Chyba, że znajdziesz coś w szablonach, możliwe, że to nowa opcja.

      Usuń
  12. DO DIABŁAAAA!!!
    CZEMU!!!!
    Nienawidzę od dziś lagów na TFM,przez to nie byłem na castingu!
    ~Wasz Sham Wybuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, co do castingu uważam, że Minidear postąpiła niesprawiedliwie. Zbyt wiele osób czuje się pokrzywdzonych.

      Usuń
    2. Też nienawidzę lagów, psują grę. Wiem coś, bo miałam je ponad dwa miesiące...

      Minidear powinna inaczej to rozwiązać.

      Usuń
    3. Przepraszam, ale zrobiłam tak jak uważałam za słuszne. Casting był dla myszek, które miały problem ze zrobieniem screena, albo problemy z e-mailem. Inne miały mi wysłać zgłoszenie na e-mail. I też je rozpatrywałam. Datę i godzinę castingu umieściłam na blogu, ale post się nie pojawił.
      Mam nadzieję, że to nie będzie mój jedyny film, by każdy miał szansę wziąć w filmie udział. Następny film będzie miał więcej roli głównych, no i pozostają również statyści.

      Usuń
  13. Nie wiem na kogo głosować, bo albo strój mi się podoba albo opis, ale nie razem :P

    Jeszcze raz wszystkiego dobrego dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Emm Z napięciem czeeekam na wyniki :D

    Lolitkus Mysia (zapomnienie o zalogowaniu xd)

    OdpowiedzUsuń