16 lutego 2013

przed i walentynkowo



Któregoś dnia, kiedy to normalnie graliśmy sobie na roomach, ja przypadkiem trafiłam do takiego, gdzie ktoś pisał na różowo. Pisać tak tylko mógł mod. Pierwsze zdanie mi uciekło zaś następne udało mi się chwycić. Zaczęłam kopiować te zdania wraz nickiem (Moderator) i wklejać na czat plemienny. Ku mojemu zdziwieniu oprócz śmiechów, kilka osób przyszło do roomu. I to nie byle jakich. Przyszło dwóch szamanów plemiennych, Smerferowaty, Lekkoduch, Agatedoll. Reszty nie kojarzę :). Okazało się, że na roomie z nami był nie kto inny jak Arcanacra. Robił sobie takiego trolla. Potem Smerf zaczął atakować słownie Arcanacre.
Zachowanie Smerfa spowodowało to, że Aracancra się potem nie odzywał.


Dzień przed walentynkami przyszła Marzenie. Były występy nowych grup. Z tego co się dowiedziałam, niezbyt im to szło.
 Tego samego dnia Marzenie i Nielot ogłosili, że mają dziecko, córkę o nicku Rozrywka. Jest nowa w plemieniu, ma niewiele zebranych serów. Rodzice pokochali ją od razu. (informacja przekazana od Marzenie, miałam to gdzieś wepchnąć no i proszę :) ). Na zdjęciu macie całą rodzinkę. Marzenie żałuje, że nie udało jej się zrobić więcej zdjęć.

W walentynki moderatorzy się nad nami zlitowali i ofiarowali nam event walentynkowy. Lepiej późno niż wcale (jak to było z karnawałowym). Na jednym roomie zebrali się sami marzyciele. To był pierwszy dzień eventu, więc było kupe śmiechu. Na jednym ze zdjęć macie trojaczki :D. Otaczały nasz serduszka, serca i kwiatki. Ach, ten event...
Na mapce 0 wszyscy tańczyli, w końcu to idealna mapa do tego XD
A jak już wspominam o mapie 0. Room 801 uległ zmianie. Już to nie jest mapa zero tylko inna. Zmiana ta przyszła wraz z walentynkami. Dzień pełen wrażeń. Tego samego dnia dodali setne do czasu w jakim wbiegamy do norki. Pewnie dla informacji, w jakim czasie dobiegliśmy i czemu ulicha nie mamy tego firsta. No to teraz macie jak patrzeć :).


To tyle nowości, które wydarzyły się w tym tygodniu. Były oczywiście jeszcze wyniki konkursów i pewna nieprzyjemna sytuacja o której nie wspomnę ;)

A i zapomniałabym. Udało mi się grać na jednym roomie z Wichirą. Myszka należy do plemienia "No chyba nie" :D

21 komentarzy:

  1. Widziałam jak Smerf kopiował na plemienny rozmowe xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że i ja nie pograłam z Arcanacrą :(. Widzę, że się fajnie bawiliście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Było przezabawnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo wichira :DD jak ja ją lubie XD

    krolbuli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Wichira XD. Mesmera musiała dodać kiedy nie patrzyłam :D. Fajnie się z nią gra :D

      Usuń
    2. Heh, szczęściara z ciebie Mesmera :)

      Usuń
  5. Ja niestety przyszłam już kiedy już było nie przyjemnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja to wszystko ominęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktos wie do kiedy trwa event?

    OdpowiedzUsuń
  8. Te życzenia na początku są słodkie ^^
    Bardzo mnie zaskoczyłaś Znajoma/Mesmera nie wiem która to zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto to jest ten Arcanarca?

    OdpowiedzUsuń
  10. To polski mod. Masz o tym na cheeseformice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. było fajnie, super zabawa, oby takich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało mi się odzyskać konto XD
    Wichira, no no, sławna się robisz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to mnie dziwi, mało gram, a moja sława wzrasta XD

      Grałam z Anca w naszej chatcę plemiennej (był nadal w swoim plemieniu) jak nas uczył korzystania z specjalnego programu :) Widać, że myszki go się uczepiły, bo stał się mało gadatliwy... szkoda fajnie się z nim gadało. Lepszy troll był jak były urodziny Dalej, życzenia moda--bezcenne XD

      Ładne życzenia i fajny pomysł na kartkę :)

      Wichira

      Usuń
    2. A jakie to były życzenia? :D

      Usuń
    3. Jego opis jako o tajemniczym wędrowcu mnie mnie kiedyś urzekła :)

      Dziękuje za komplement :)

      A co do sławy lubię trochę opowiedzieć o tobie i Dalej.

      Usuń