14 lutego 2013

Mapka walentynkowa

Mapek przybyło do mnie sporo, aż sama jestem zaskoczona :D. Pokażę wam wpierw uczestników :)
Szczurb
Szczurb
Szczurb pokazał dwie mapki, obie uznałam do konkursu. Niestety nie przypadły nam do gustu. Ta druga mapa całkiem niezła :D

Omoroz
Omoroz zrobiła prostą kawiarenkę, aby każdy znalazł swój kąt
 Mapa prosta, ale ładna :)


Mesmera
Mesmera zaprezentowała ciekawy pomysł. Chmurkowy plac zabaw. Pierwotnie stworzone na imprezę. Ciekawe wykonanie, sporo miejsca i jest co robić. Oczarowała mnie karuzela. Tutaj wspomnę, że Lekkoduch Mesmerze pomagał.
Wikociak

 Mapa Wikociak dla mnie była tłem, wykorzystanie tej mapy do zdjęcia. Musiałaś się nieźle namęczyć przy tych sercach :D
Fiszka

Mapa Fiszki na pierwszy rzut oka wygląda jak naćpana, ale tak nie jest. Dobrze wykorzystała miejsce. Znajomej spodobała się jedna końcówka, ładnie ci to wyszło :)
Venime
 Mapka prosta i w sumie widać że walentynkowa XD


Tasted
 Mapa Tasteda bardziej mi przypomniała małą kawiarenkę niż samą walentynkową. Tło ciekawie dopasowane. Nie wiem co symbolizuje lód, ale fajnie to wygląda :D


Zwycięzcą jest: Adamgalla :D.

Taak, w końcu się doczekałeś :3

8 komentarzy: