2 lutego 2013

"podniebna" impreza

Tak w sumie to była tematyczna impreza. Brałam zamówienia dzień wcześniej. Taka tematyczna. Wpadłam na pomysł mapki i chciałam ją wykorzystać. Jestem typową marzycielką (dosłownie), często bujam w obłokach. Po bojkocie w komentarzach, zmieniam treść tego posta.



Zdjęcia z imprezy. Naszym głównym zajęciem było robienie screenów. Tańczyliśmy bawiliśmy się i wykorzystywaliśmy atrybuty mapki. Największą atrakcją okazał się młyn. Jak go tylko zobaczyli, od razu na niego wskoczyli. Nie zrobiłam jego zdjęcia, przykro mi z tego powodu, ale robiłam zdjęcia na przeglądarce i go po prostu nie widziałam w całej okazałości. Już tutaj chce podziękować Lekkoduchowi za pomoc w tworzeniu karuzeli :)


Sporo tańczyliśmy, co widać na zdjęciach. Wykorzystywane były nawet stoły i krzesła do tego, mimo iż na ziemi znajdowało się sporo miejsca. Świetnie się bawiłam, jak i pewnie reszta.

 Na imprezie się okazało, że ktoś tego dnia ma urodziny, co pokryło się z moją imprezą. Mowa o Martensyv. Ciągle uciekał i pokazywał, że jest: "forever alone". Dziewczyny go potem goniły. Najlepszego Martensyv :D


Ps. Przykro mi, że uznane to zostało za spam :/. Przecież są posty o takich właśnie zwykłych imprezach....

O imprezie pisał jeszcze Krolbuli.

11 komentarzy:

  1. Mi do tego title'a brakuje 50 st, a ty dopiero 1000 serów masz. Jesteś statystycznie lepsza ;___;
    ♪ Tasted

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła niezła impreza :). Szkoda, że nie pokazałaś w całości te mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post Mesmera... (Mówiąc fajny mam na myśli FATALNY nic nawet nie opisałaś tylko to że nie napisałaś z jakiej okazji bo miałaś tyle powodów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, podpisz się skoro masz odwagę tak obrażać.
      Po drugie reszte twoich komentarzy usunęłam, bo przesadziłeś/łaś.
      Po trzecie, urodziny urządzają szamani i na ogół ja o nich piszę.
      Po czwarte napisała z jakiej to okazji, ostatni to powód. Czytaj ze zrozumieniem.
      Po piąte, jak dla mnie nie musi być zbyt dużo opisane o tej imprezie, przecież widać to na zdjęciach.
      Po szóste, jak masz jakieś pretensje do Mesmery załatw to na priv a nie tu na blogu.
      Po siódme, następnym razem się podpisz.
      I wszystko. Panuj nad sobą. A co do opisu, to powiem Mesmerze, żeby coś dopisała. Skoro wg ciebie to mało, choć sama niewiele ostatnio piszę.

      Usuń
  4. Proszę i nie dodawanie w takim stylu imprez. Jeśli na bloga, to proszę o dodawanie imprez z innych okazji.

    Oczywiście imprezy można robić od tak, ale rzadko są dodawane na blogu.

    Post uznałam za spam, ale za namową nie został usunięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zmienię tytułu oraz początku postu

      Usuń
    2. Spoko, faktycznie nie powinnam wymyślać okazji...

      Usuń
  5. No teraz ten post wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń