3 lutego 2013

Urodziny Brudnyjohana, Muzycznejmyszy i imieniny Ajacie

Znowu ja. Tylko się nie przyzwyczajajcie. Dodałam wątek (Znajoma)
Urządzałam dziś podwójną imprezę. Solenizanci dosyć szybko się zmyli, ale impreza trwała nadal.

Dodaje tutaj te zdjęcia, bo w ten dzień miała się odbyć impreza, odbyła się dwa dni potem ;)
Wszystkiego dobrego Muzycznamysz :)

Więc ta impreza zaczęła się od tańca kilku myszek później impreza się rozkręciła. Były zmieniane mapki, później zostaliśmy na jednej mapie z mostem :)

Myszki tańczyły w rytm melodii, które puszczały inne myszki, było naprawdę ciekawie. Większość tańczących to dziewczyny. Szkoda, że nie udało mi się złapać imprezującego :P

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Muzycznamysz :D






A o to imprezy z niedzieli:
Nasi solenizanci:
Ajacie
Brudnyjohan












Zdjęcia z imprezy i uczestnicy, których złapałam na mapie :)

Podczas imprezy została zmieniona mapka. Nie wiem kto, ale był to nawet świetny przerywnik :).


Podczas takiej imprezy na ogół się zdarzają wątki poboczne. Ja miałam niezły ubaw patrząc na to z boku.


Do Mininaj zaczęło się nagle przystawiać dwóch chłopaków. Sama dziewczyna nie wiedziała co zrobić. W końcu całuje ją dwóch chłopaków. Stwierdziła, że to niezręczna sytuacja. Nie do końca śledziłam ten wątek, bo skupiłam się na puszczaniu muzyki. Mam nadzieję, że jakoś to rozwiązali. Gratuluje ci powodzenia Mininaj :)


Te dziewczynę po prostu trzeba było umieścić. Dobrze gada. Polubiłam ją od tego właśnie zdania. Imprezowała razem z nami, z różnymi strojami, ja akurat ją złapałam właśnie w takim stroju.



Na koniec Oberasaca zabawił się w barmana. Ja ze Znajomą złożyłyśmy mu zamówienie. Potem było więcej osób, szczególnie po zdaniu: Zaraz zamykam. Chyba wtedy przychodzi najwięcej osób.




Co do solenizantów. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń. :)

5 komentarzy: