24 lutego 2013

Krótkie chwile marzycieli i mój komiks

Późnym wieczorem, kiedy to nie planujemy zastać zbyt wiele osób, oczywiście ja musiałam zastać. Zrobiła się mała impreza, co dziwne, ponieważ była kłótnia. Myszki poprosiły mnie o pomoc. W chatce plemiennej była walka o puszczanie muzyki. Znalazł się jakiś śmiałek i puszczał piosenkę, która wołała o pomstę do mysiego Boga. Wpadła do nas Natchnienie odbierając prawa, po tym się uspokoiło i można było normalnie puszczać piosenki :)

Miałam zaszczyt widzieć dzieło Virllandy. Nie wiem skąd ona czerpie pomysły, ale tworzy świetne mapki. Dorównuje Znajomej. Ma świetny styl. Ta mapa została specjalnie stworzona na teatr i przedstawienia. Świetnie się po niech skacze :D



Nasza marzycielka Orawska potrafi niesamowicie zbugować. Postawiła deskę na pion, nie przytwierdzając jej niczym. Trzymała się tak przez cały czas aż do końca. Wyobraźcie sobie, że nawet dało się po niej wspinać XD. Świetny bug :)


I ostatnie. Totem Marzenie i Znajoma :)



Edit: kolejny totem Wichira i Natchnienie

Marzenie i Znajoma kupują itemy walentynkowe. Miały być kolczyki, ale Marzenie się przez przypadek ruszyła :D

A na koniec mój komiks, wiem, że czekaliście :D. Już uprzedzę krytyków, nie ma za dużo dialogów, trzeba po swojemu zinterpretować obrazki. Ale w sumie oczy się rzuca o co chodzi. Zainspirowali mnie Binor, Smerferowaty i Lekkoduch. Głównym bohaterem jest Lekkoduch :).

16 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły Mesmera :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam wyobraźni xDD może dlatego że rano nie myśle e.e

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komiks xD Nwm o co chodzi ale spk xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mesmera ma ciekawe pomysły XD
    Ciężko się domyślić? A myślałam, że wygląda na oczywiste, że Lekkoduch potrafi załagodzić spór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super totemy :)
    Virllanda robi dobre mapy :)

    A co do komiksu jest zabawny, sposób na spokój XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że komuś się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komiks spoko, ale te totemu są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. >x3 kanapka? dziękuję za "tworzy świetne mapki" >:3. a pomysł wziął się z tego, że chcę kiedyś (kiedy już ogarnę frapsa) stworzyć film na tfm. scenariusz już nawet piszę >:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie, skojarzyłaś sobie kanapkę z bułką XD
      Czekam z niecierpliwością, aż ci sie uda :D

      Usuń
  9. Przeczytałem "buka" zamiast bułka xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ale dlaczego akurat bułka ?

    OdpowiedzUsuń