7 lutego 2013

Poniedziałkowe

Wiem, że czwartek, ale wcześniej nie dałam rady napisać.
Chciałam wam pokazać co się dzieje w chatce, kiedy większość marzycieli jest w szkole :)



 Urządziliśmy sobie mini imprezę. Akurat szłam później do szkoły, więc się załapałam :). Nie obyło się bez restauracji i zabaw piłką. Muzykę puszczał Krolbuli. Było nas niewiele, potem co jakiś czas myszki dochodziły i odchodziły.
W pewnym momencie Fcmainz powiedział, że jest policjantem. Chodził za każdą myszą, wymyślał różne przestępstwa i karał mandatami. Myszki albo go ignorowały, albo płaciły, żeby był spokój, albo wyzywały. 
Przekroczył granicę kiedy zażądał mandatu od Olpki (która była  dzieckiem). Na zdjęciu pokazane są dziewczyny, które się zdenerwowały na naciągacza. Otoczyły drania i zaczęły go atakować. Potem przed nami uciekł i już był spokój.
To było w poniedziałek. Rano marzyciele także imprezują :D




Zrobiłam także kilka zdjęć z rekrutacji na szamana. A to z niedzieli.



Ale tylko kilka, bo mapek było znacznie więcej. Wtedy dołączył się do nas jeden trener :)

9 komentarzy:

  1. Bosh...Znów jestem w kadrze ! *-*

    ~Wasz Wyluzowany Sham Wybuch

    OdpowiedzUsuń
  2. To my maymy policje w plemieniu? :o. Widze, ze fajnie sie bawiliscie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Booooże jak żałuje :C Chociaż nje jestem pewna czy mmnie nie było xD Lolitkus :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdz na zdjeciu czy jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nje byłam 'w' Albo sie chowałam x3 Loli

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. W sumie to ja nie pamiętam czy byłaś Loli :)

      Usuń