15 lutego 2013

Kawiarenki

Ja to wybrałam terminy dzień po dniu @.@
Zacznę jak poprzednio od uczestników :)

Krolbuli

 Krolbuli stworzył mapkę prostą, ale bardzo ciekawą. Co prawda kolor ma wiele do życzenia, ale sama wiem jak trudno wybrać odpowiedni kolor. Pasuje dobrze na kawiarenkę jak i mini restaurację :)

Tasted
 Tasted zaskoczył mnie wystrojem. Stworzył wystrój trochę mroczny. Bardzo mi się spodobał ten pomysł. świetne wykorzystanie wolnej przestrzeni :)



Wybuchacz
Wybuchacz mógł się bardziej postarać. Tak samo jak u Krolbuli niezbyt dobrany kolor, ale przypomina kawiarenkę. Tylko jak dla mnie ten ekran jest niedopasowany.



Minicoin
Minicoin ciekawie wykorzystała przestrzeń dodając jeszcze swój styl. Spodobało mi się ułożenie stolików i ta lada. Jest piękna. Jak w kawiarence :3


Mesmera
Mesmera zachwyciła mnie pomysłem wykorzystania drzewa do kawiarenki. Nie odkryłam gdzie jest tam ser, jeszcze :). Na drzewo można się wspinać, tak samo jak i na domek. Jest mało stolików. Piękna kawiarenka na dworze :3



Piniacolada

Co mi się podoba w tej mapce to miasto poza kawiarenką. Zauroczyło mnie. Chyba bym pija herbatę poza chatką, bo tak mi się podoba :D




Zwycięzcą jest Virllanda!
Virllanda
Chyba nie muszę nic dodawać, to najlepsza mapka. Ten styl jest po prostu nie do opisania :).


14 komentarzy:

  1. ojejku dziękuję ^^ cieszę się, że się podoba, jednak pozostałe kawiarenki, także wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, moja kawiarenka nie miała szans XD

    OdpowiedzUsuń
  3. kongratulejszyn!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga "Marzeno", wystrój wcale nie miał być mroczny, tylko mi inne tło nie pasuje, bo wszystkie inne się rozciągają i wyglądają fatalnie.
    Chylę czoła przed zwyciężczynią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze jestem Marzenie!. Nie Marzenia -.-
      Po drugie te pajęczyny dały efekt mrocznego wnętrza :), nie samo tło.

      Usuń
  5. Gratulacje wszystkie myszki zasłużyły na zwycięstwo w końcu jestesmy marzycielami i nie mamy się tu kłócic tylko realizowac wspólne Marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudzisz się nocą? C: Ja się rozmarzam do tego stopnia, iż odpowiadam za co niektórych szamanów.

      Usuń
  6. No i moje jasnowidzstwo się objawiło.
    Jupppilaa!Przegrałem!Wooohoo!
    Gratki dla zwycięzcy.
    Pisał wasz mapowy splamiacz
    Wybuch

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla wszystkich uczestników :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, choć mi się bardziej podobało drzewo :)

    OdpowiedzUsuń