9 lutego 2013

Rozstrzygnięcie konkursu na zdjęcie walentynkowe

Przybyło do mnie trochę zdjęć, niestety mniejsza ilość. Zacznę od zdjęć niezwiązanych z konkursem, a dotyczących tego tematu :).

 Na pierwszy ogień moje zdjęcia z Nielotem (moim mężem tfm). Nie mam zbytnio okazji dodawać tutaj naszych zdjęć. Walentynki wydały mi się idealne :D. Wiem jakie plotki krążą o Nielocie. Już tutaj was poinformuje: dajcie sobie spokój. Nielot to dla ciebie. :D



Zdjęcia zrobione przez Znajomą
Różyczka ;)

Tematyka: dawanie prezentów w walentynki :)
Walentynkowa laurka :)


Natchnienie także coś od siebie dodała. Nazwała to walentynkami marzeń. :)






Zdjęcie to przysłał mi Zmrok z plemienia: No chyba nie. Powiedział, że zrobi zdjęcie, które będzie inne. No i faktycznie przysłał. Nazwał to wrednym amorkiem, który zamiast używać strzał miłości używa zwykłych strzał. Jak widać to na zdjęciu. :). Trochę to drastyczne, ale obiecałam mu, że umieszczę te zdjęcie.



Teraz kolej na zwycięzce.
Tym razem nie miałam problemu wybrać, ponieważ zdjęcie zwycięzcy mnie oczarowało :D. Ciekawy pomysł i wykonanie.

Zwycięzcą jest Mesmera! 







A oto pozostałe zdjęcia, które także są ładne i ciekawie wykonane :).








Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie. Biorę to pod uwagę :). Powodzenia następnym razem :D

14 komentarzy:

  1. Walentynki w stylu Zmroka. Nie zapomniane walentynki >:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma zrobiła super zdjęcia :D. Ten z laurką najlepszy. Po Natchnienie nie spodziewałabym się takiego tła. Zmrok ma ciekawe patrzenie na walentynki...

    Udało mi się. W końcu jakiś konkurs wygrałam :D. Czuję się taka wzruszona :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak. Gratulacje Mesmera!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rycerz jak zwykle dał swój popis :)

    Gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On pod tym względem jest cudny :D.

      Także gratuluje :)

      Usuń
  5. A to skubaniec z tego Zmroka XD. Zapomniałam, że on ma ten specyficzny charakter, rycerz swojej pani :).
    Nie zdążyłam zrobić zdjęcia, w sumie nie wchodzimy zbytnio na tfm. :)
    Sijaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma zabawne poczucie humoru. :)
      Mam nadzieję, że mi jeszcze jakieś zdjęcie wyślesz :)

      Usuń
  6. Widzę, że pomysł ze zdjęciami się rozkręca :)
    Najbardziej mi się podoba laurka ;)
    Zaraz potem praca jednego z moich rycerzy... kupidynek moich snów :)
    Sijaka to ty też tutaj zaglądasz?
    Zdjęcia są zabawne, że można je długo oglądać :)

    Wichira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grałam dziś z tobą :D.
      Zdjęcia są super, szczególnie te poza konkursem :D

      Usuń
    2. Wichira :D. Tak Sijaka tu zagląda :)

      Usuń
  7. gratulacje Mesmera i wszystkich uczestyników po za nadchnieniem co to za zdiencie walentynkowe wogule nieprzypomina walenkynkowego zdięcia
    pozdrawiam
    Wojtaris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natchnienie dała poza konkursem zdjęcie :). I to jest walentynkowe, ale nie będę ci tłumaczyć :). Ona mi wytłumaczyła.

      Usuń
    2. Wojtaris powiedz z czym kojarzą się walentynki? Zastanów się nad tym i wtedy zobaczysz że to walentynkowe, jak nie zobaczysz to znak że nie masz wyobraźni :)

      Usuń