12 lutego 2013

Występ Grupy Tanecznej "Bliźniaczki"

Dzisiaj w plemieniu dużo się dzieje, pozakładano już około trzy grupy, w tym jedną teatralną. Dzisiaj mogliśmy poznać jedną z grup, występ miał się zacząć o 19, ale ze względu na inne myszki zaczął się dopiero  pod koniec dziewiętnastej, z racji tego,że właśnie wtedy kiedy występ był większość mysz była zajęta czymś innym około sześć mych oglądało pokaz. Mi się podobał, podobno w sobotę następny. Życzę wam powodzenia.=) Zatańczyły dla nas Heavyalex i Martiiiixd.



PS: M jak Myszka już nie będzie, bo aktorzy wyparowali, większość odeszła z plemienia a innych to już nie obchodzi. :(

13 komentarzy:

  1. nJE BYŁO MNIE O.O A na mychach byłam Pozdro dla Heavis :3

    Zadowolony Lolitkus

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu muwi marti kolejny wystem bedzie 17.02.2013rroku w muzyce liber-czysre szalenstwo

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszce co mogles pisac jedno i a nie 4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej i morzemy tanczyc na weselach i impracz itp
    Nasz menadzer to krx

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomylka w czwartek lub jutro obedzie sie taniec liber-czysre szalenstwo no czesc szamanow plemiennych i wodza o godz 17

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na aktora. Ja nie ucieknę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. >.< nie nadążam ;.;

    Ta co lubi Tosty x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twiili, Jogurciik, czyli rogata sarna nosząca szkiełko i paląca fajki Gandalfa (czy jakkolwiek to leciało); czy Muzycznamysz? :O

      Tost

      Usuń
  8. Fajnie, że jest grupa teatralna. Mam już mapę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, coś mi sie wydaje, że długo nie powystępuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhem xd Tu Ser xd Do kogo zgłaszać się z imprezami ? c:
    ~Serrowaa~

    OdpowiedzUsuń