26 lutego 2013

Wyniki konkursu szaman

Dużo osób pisało, że nie może się doczekać wyników.
Jeśli pomylę nicki  to mnie poprawcie
Może się ucieszycie, ale podam 3 miejsca do dwóch trybów


Na początku uczestnicy na normalny tryb:                                                         
Poziom był zróżnicowany, niektórzy mieli trudności z mapami, co nie znaczy, że byli złymi szamanami. Tylko mała część osób robiła podstawowe błędy. Reszta błędy typu pozwalanie na bujanie, czyli w którymś momencie brak mocowań. Większość osób przeszła 4 mapy. 5 map bez większych problemów przeszła tylko jedna mysz ;)



Na trudnym trybie startowało znacznie mniej osób :)
Tutaj poziom był wyrównany, nawet jeśli osoba nie przeszła mapy, widać, że potrafiła ją zrobić. Cieszę się, że większość starała się nie polegać na totemie :)
Tak więc, na hardmode był wyrównany poziom, myszki tutaj się wykazały najbardziej pomysłowością, bo czas nie raz zyskiwali przez samobójczy skok do bąbelków XD

A teraz zwycięzcy:

Na normalnym trybie:

 

1. Lekkoduch
2. Mesmera, Filikub                                 
3.Natchnienie, Smerferowaty                              


Na trudnym trybie (hardmode): 

Tutaj wszyscy wypadli dobrze :) 

 

1. Lekkoduch
2. Mesmera
3. Paulerina

25 komentarzy:

  1. Widze ze Mesmera i Lekkoduch nie zmienili miejsc :D. Gratuluje myszkom na podium.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co z wynikami na baner - Roundstreet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki na baner pojawia sie najwczesniej za miesiac. Ale cos mi sie wydaje ze ja nie napisalam do kiedy. :)

      Usuń
  3. Niestety nie doczekałem się swojej szansy na start w konkursie.
    Gratulacje Lekkoduch.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taka nadzieje ;/ I teraz znów ledwo się załadowało i znów to badziewie się pokazało ;/ A dokładnie zaczęło się od resetowanie serwera około 12 i już od tej godziny nie gram ;'( A muszę uzbierać serki na top myszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok teraz próbuje założyć konto i nie mogę pisze taki coś Aby założyć konto Google, musisz spełniać określone kryterium wiekowe. Aby dowiedzieć się więcej o bezpieczeństwie dzieci online, odwiedź witrynę Federalnej Komisji Handlu.O co chodzi ??? A tak wg to ile ci się pobierał ten program dropbox bo mi pokazuje że się będzie pobierać 3 lub 2 h i tak skacze ; [

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć co najmniej 13 lat, aby założyć konto. Jeżeli takiego wieku nie posiadasz to załóż sobie z fałszywą datą, ale pamiętaj, że w takim wypadku wszystko bierzesz na siebie ;)
      Dużo osób tak robi :)
      Pozdrawiam.
      Fiszka

      Usuń
    2. Dropbox sciagal mi sie ok godz. Szkoda, ze nadal nie mozesz wejsc na tfm. Jak wroce do domu, to to sprawdze :)

      Usuń
    3. Ale już robiłem że mam ponad 13 lat i nic nw czy mi laptop nawala czy co w końcu mam go 3 lata to ma prawo. A Dropbox nie pobrałem ponieważ wyskoczyło mi znak X na czerwonym tle i coś napisane bo angielsku. Makar co się dzieje z moim głupim laptopem będę musiał odpuścić sobie chyba komórkę i kupić laptop i internet ;/

      Usuń
    4. Wg się ciesze że tutaj mogę wejść i popisać ale to troszkę głupi wygląda że na takim poście pisze takie rzeczy nie związane z wynikami

      Usuń
    5. Jak być mogła to zrób post rozmowy czy coś w tym stylu bo chciał bym popisać sobie a nie mam gdzie :(((

      Usuń
    6. Ok już mam konto ( bo mi się udało ) to teraz jak mam zrobić żebym był po prawej stronie wyświetlony ??

      Usuń
  6. A co do zawodów to bym je może wygrał bo szybko buduje ponieważ prze 2 miesiące byłem w plemieniu co robiło dużo treningów wiec się nauczyłem. Tylko nie umie jak są lagi bo się nie łączą deski co to bardzo wkurwia ( sorki ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak laguje bardzo spada skuteczność w budowaniu i szybkość, w końcu ciągłe ściny, więc cię rozumiem. Może weź udział w innych konkursach udział, ja brałam jak mi tak ścinało :)

      Usuń
  7. Tylko mam pytanie czemu w trybie normalnym są po 2 miejsca np. dwie osoby mają 3 miejsce Znajoma ? Tak sobie ustaliłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęż się na tym zastanawiałem i stwierdziłem,że chodzi o to że te osoby np z tego 3 miejsca to są to (Natchnienie i Smerferowaty)są bardzo dobrzy i Znajoma nie mogła z nich wybrać tej która jest lepsza : )Ja mam takie swoje zdanie ale niech Znajoma ci wytłumaczy. Pozdrawiam ; ]

      Usuń
    2. Robiłam na punkty i ci mieli tyle samo punktów :P
      Jeśli kogoś interesuje to co było podkreślone, co będzie oceniane (post ogłaszający to):
      ______________________________________________
      Do dwóch kategorii:
      Będzie oceniane: wasza szybkość, skuteczność, pomysłowość, radzenie sobie z różnymi trudnościami, detale (np. przejście do myszek, ilość desek itp), poprawianie błędów (swoich lub jak się zbuguje) oraz inne

      Z osobna:
      -zastosowanie desek z czerownym gwoździem (deska z b), tutaj nie chodzi aby mieć mało desek z tym gwoździem, ale aby nie robić z nimi dużych błędów np. nie przycepiajcie deski z b do deski z b i inne błędy
      -co do trudnego trybu (hardmode), kiedy dany szaman użyje totemu i w jakich przypadkach
      _____________________________________________
      Treść taka sam jak z ogłoszenia.

      A co do osób, które wybrałam od miejsc 1-3 trzeba było być na konkursie i widzieć jak oni grają jako szaman. Każda z osób wybrana na to z wybranych zasłużyła na miejsce na podium.

      Usuń
  8. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIAAAAABŁA!!!!
    WYWALIŁO MNIE Z GRY KIEDY BYŁ KONKURS.*forever foch*
    ~Wybuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam gorzej pamiętasz jak dawałeś mi range i potem był reset to od tego czasu nie mogę wejść na trasa : ( A bym to wygrał xD ; ]Pozdro

      Usuń
    2. No czemu nie mogę wejść na trasa kurde !! ŻAL.PL

      Usuń
  9. Anonimie wyżej, wszystkie twoje wiadomości usunę, nie martw się, ale stworzę nową zakładke. Na samej górze, pod plemie marzyciele masz tekie coś jak funkcje, spis treści itp. Pojawi się nowa, tam śmiało pisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko teraz nie będę pisał jako Anonimowy bo udało mi się założyć konto. Widzę że do góry powstało koło spis treści rozmowy ; ] To od teraz już tu nie będę pisał tylko tam ;] Pozdro

      Usuń
  10. Znajoma, zdradzisz mi moje miejsca? :C
    ~ Tasted

    OdpowiedzUsuń
  11. To już widać kto u nas jest dobrym szamanem :)

    OdpowiedzUsuń