22 czerwca 2016

Dzień anime

Organizator: Marzenie, Znajoma
Pomoc: Firletka

Dzień polegał głównie na rozmawianiu o anime. Zwiedzaliśmy mapki opowiadając z jakiego jest anime i jaka to postać. Początkowo pomyliły nam się kody, ale potem Znajoma wszystko naprawiła :)
[Pancerniki] Znajoma ty zawsze tak śmiecisz na tych mapach
[Znajoma] to nie śmiecie
[Marzenie] bo to śmieciara
[Znajoma] to bagaże
[Marzenie] daj serek
[Marzenie] bagaże kogo?
Po mapkach było oglądanie amv z anime co większość nazwała spoilerami.






7 komentarzy:

  1. Ja naprawiłem dając swoje kody map, ale to tylko szczegół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci

      Jednak napisałam komentarz, że mapy zostały puszczane z dnia gier, więc zaraz poprawię. Kiedy już puszczałam mapki związane z anime ty zacząłeś puszczać inne... więc nie wiedziałam potem które były, a które nie...

      Usuń
    2. napisałam: zaraz poprawię

      Usuń
  2. Nie znam się na anime 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. Black Cat - takie anime, polecam!
    Dragonball <3 Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń