5 czerwca 2016

Dzień Czekolady

Organizator: Znajoma
Miejsce: Chatka plemienna
Pomoc: Mrkapii, Weroniczkab
Punkty: Weroniczkab2(aktywność),Natiibobr2(aktywność), Dzikahelena1(aktywność), Drumsa2(aktywność), Dajdi 2(aktywność), Pancerniki 1(aktywność), Kwiecista 2(aktywność), Caramellix 1(aktywność), Mrkapii 4(mapa)

Z początku chciała zorganizować ten dzień Weroniczkab, ale nie mogła cały czas pilnować zabawy, więc ją zastąpiłam. Zaproszone myszki zostały z odkrywców, KOO oraz znajomi :) Stąd wyszło powyżej 20 myszy. Standardowo podróżowanie po mapach. Tym razem z gruntami czekolady. Niestety po wyścigach, zaczęły komendy nawalać i mapy się przełączały zanim ktokolwiek dobiegł do nory. Jednak to nikogo nie zniechęciło do dalszej zabawy.

Były tańce i dyskusje o rodzajach czekolady.
Nawet doszło do przebieranek, gdzie uczestnicy sami wymyślali kategorie. Jury też było zmienne

Kategorie i zwycięzcy:
Kakao: Drumsa, Kwiecista,
Mleko: Natiibobr, Drivexus
Batony: Dajdi, Weroniczkab, Drumsa i Natiibobr,
Ciasto: Sokowifuffka i Caramellix
Oreo: Sokuwifuffka, Caramellix, Natiibobr, drumsa

No i na końcu granie w gry. Na początku był paintball, a później pictionary.

Dziękuję za aktywność!


Opis od Natiibobr:
Z samego początku tak ok. 17:30 po moim wejściu do gry od razu weszłam do chatki plemiennej. Impreza zaczeła się pół godziny wcześniej i nadal trwało zwiedzanie mapek na których znajdowała się czekolada. Gdy zwiedziliśmy większość map nadszedł czas na Top Mysz. Powstał wielki chaos, bo każda myszka wymieniała własną wymyśloną kategorie na temat czekolady. W końcu Znajoma wybrała pięć najlepszych i zaczęły się przebieranki. Jury było zmieniane co kategorie. Pierwszą kategorią było kakao i wygrały Kwiecista i Drumsa. Druga runda to mleko - Natiibobr, Drivexus. Trzecia batony - Natiibobr, Dajdi, Weroniczkab, Drumsa. Czwarta ciasto - Sokowifuffka i Caramellix. Piąta oreo - Natiibobr, Drumsa, Sokowifuffwka i Caramellix. Po udanej zabawie został włączony paintball. Na samym początku trzeba było wytłumaczyć innym o co w tym chodzi. Po około 6 rundach włączono pictionary. Ciężko było zgadnąć niektóre słowa, ale zdarzały się osoby, które zgadywały. Po paru rundach pictionarach wyszłam z gry i byłam bardzo zadowolona ze spędzonego czasu z Wami!

Zrobiłam screen z konkurencji kakao kiedy byłam jury, gdyż bardzo podobały mi się ich stroje, a później nie miałam czasu już zrobić więcej screenów. (na zdjęciu Weroniczkab, Kwiecista, Drumsa i Mirtillia)
Pozdrowienia!

Natiibobr

6 komentarzy:

  1. Fajna zabawa była :)
    Dziękuję za miłe popołudnie i punkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy był dzień, szkoda że nie mogłam przyjść :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Był super dzień i dziękuje za punkty. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak powspominać czasy z dzieciństwa z milkiwayem.xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zabawa się podobała.
    Dużo osób się załapało na bonus z punktami ^^

    OdpowiedzUsuń