30 czerwca 2016

Dzień Marzyciela

Organizator: Marzenie, Znajoma
Pomoc: Mesmera, Mrkapii
Czas: 18:00 - 21:30

Dzień głównie polegał na przeprowadzeniu Quizu. Zgłosiło się wiele myszek. Zajrzało do nas 35 myszy, niekoniecznie sojuszników.
Uczestnicy: Wojzaml, Edixowa, Nullalke, Mirtillia, Mrkapii, Kappiszon, Wiewki, Aniuschan, Wildgirl6, Brigaj, Jelonekx, Victorynka, Polapl100, Mysialilkarr, Alyss123, Pancerniki, Nikoleczqa, Sukisorra, Patty208208, Syskaa
Brały udział także myszki spoza plemienia.
Każdy miał po trzy szanse. Niektóre pytania były podchwytliwe. Zdarzyło się pytanie, które odebrało szansę wielu myszkom. Pytań było naprawdę sporo, a i tak nie wszystkie zostały zadane.

Osoby, które dotrwały do końca swoich szans: Mrkapii, Alyss123, Patty208208, Nikoleczqa, Mirtillia, Victorynka , Jelonekx, Syskaa

Bitwa potem toczyła się między Sukisorra, Pancerniki i Aniuschan. Su dość szybko odpadła i to szamani plemienni walczyli o tytuł! Ostatecznie wygrał Pancerniki.

Punktacja od Znajomej:
1. Pancerniki tytuł i 10pkt za tytuł (huh, to pkt za tytuł)
2. Aniuschan 17pkt
3. Sukisorra 13pkt
4. Mrkapii 9pkt
5. Victorynka 7pkt
Info:
Alyss123, Patty208208, Nikoleczqa, Mirtilla, Syska 5pkt
 Gościnnie Jelonekx- brawo za wiedze
Za udział Wojzaml, Wiewki, Kapiszon, Polapl100,Wildgirl6, Mysialilkarr, Brigaj 2pkt

Dziękuję wszystkim za przybycie!

15 komentarzy:

  1. Pancernik gratulacje! :D i gratulacje dla tych,co wzięli udział :D Dobrze,że udało mi się załapać przynajmniej na początek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była zaciekła rywalizacja

      Usuń
    2. W następnym roku przynajmniej nie będę musiał brać udziału XD No chyba że z nadzieją na punkty ;)

      Usuń
    3. Ile to osób poległo na kilku pytaniach ^^

      Usuń
    4. Szkoda,że nie było mnie do końca i nie zobaczyłam jakie były pytania. :c

      Usuń
    5. A pytania pewnie się powtórzą ^^"

      Usuń
  2. Gratulacje, świetna organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :)
    Ogólnie to bawiłem się świetnie, można było dowiedzieć się wielu rzeczy o których nie miałem pojęcia, bądź nie znalazłem ich na blogu ^^ I jako jedyny z osób, które nie są z Marzycieli zostałem do końca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo za taką dużą wiedzę na temat innego plemienia

      Usuń
  4. Gratulacje Pancerniki i reszta :) Ja chciałam być chociaż do połowy tego dnia ale miałam wielkie problemy z internetem przez deszcz który u mnie był i wyszłam prawie na początku, ale trudno za rok może uda mi się być do końca. I ogólnie fajne pytania (te na których byłam), dobry sposób żeby myszki odpadły. (w pozytywnym znaczeniu jak by co).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się uda zostać do końca na kolejnym quizie :)

      Usuń
  5. Brawo Marzenie! Brawo Znajoma! Brawo Pancerniki! Brawo Aniuschan! Brawo Sukisorra! Brawo Victorynka!
    Jednym słowem: Brawo Marzyciele! Mam nadzieję, że za rok będę mógł się zmierzyć ponownie w quizie z tymi osobami, które w tym roku były moją konkurencją. Gratulację dla zwycięzców, dla uczestników, dla organizatorek oraz dla publiczności.
    Sto lat Marzyciele! Żyjmy długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam, bo byłam na koloniach.
    A tak po za tym Sto lat! Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzy i pół godziny... moje sery.. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudź już. Oddam ci je przy najbliższej okazji :)

      Usuń