12 czerwca 2016

Dzień ptaków

Organizator: Marzenie
Godzina: 18:00 - 18:45

Na wydarzenie przybyło niewiele myszy. Powodem była godzina meczu, event. Dziękuję osobom, które chodź na chwilę wpadły. Dziś fruwaliśmy jak ptaki, ale bez użycia skrzydeł. Mogliśmy poczuć jak to jest być ptakiem. Wypróbowaliśmy latanie na mapach bootcamp. Prawie każda mapa była w miarę prosta z umiejętnością latania. Chodź przy bootcampach trzeba się niekiedy namęczyć by przejść daną mapę i nawet umiejętność nie pomaga.
Następnie odwiedziliśmy kilka ptaków i próbowaliśmy odgadnąć do jakich gatunków należą.
Potem był wyścig! W tej konkurencji wygrała Mysialilkarr. Okazała się najszybszą fruwającą myszką.
A na koniec krótki quiz o ptakach. Ale tutaj już tylko jedna osoba odpowiadała, więc jedynie porozmawialiśmy o ptakach. Na tym dzień się zakończył :)

Punkty:
-3 pkt mapka Mrkapii
-3 pkt: Caramellix, Mysialilkarr
-1 pkt: Malwalolxd, Krolikxdkox

7 komentarzy:

  1. Byłem w kościele i nie mogłem przyjść, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam mecz XDD sorry, że nie wpadłam
    Jeee Polska wygrała!!! :''D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh. Polska wygrała. :)) gratulacje,że dzień wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie podrzuciłam kodów map ;/

    OdpowiedzUsuń