29 czerwca 2016

Dzień Plastyki

Organizator: Znajoma
Pomysłodawca: Wojnalik
Miejsce: Chatka plemienna
Gościnnie: Plemię Typ Trawiasty
Punkty: Wildgirl6 4(mapa)

Na początku miała organizować Wojnalik, dlatego przeciągałam i grałam po pokojach. Jednak uznałam, że osoba, może nie wejść. Zaczęłam dzień, w końcu może mnie zastąpić jak wejdzie.

Mapa: Wildgirl6
No to zaczęło się od wyświetlania map. Mapy mniej lub bardziej pokazywały sztukę. Jednak wiadomo, każdy ma swój gust. Później marzyciele pokazywali swoje mapy. Specjalnie na ten dzień Wildgirl6 stworzyła swoją- za co dostała punkty. Jednak marzyciele wcześniej też zrobili mapy powiązane z malowaniem ;)

Malowanie innych! Jednak Paintball się nie przyjął.. nie każdy lubi te grę lub nie rozumie.

Jednak Pictionary (rysowanie), wszystkim bardziej się spodobało. Trwało to ponad godzinę. Wtedy ludzie komentowali po swojemu.




Dziękuję za aktywność!

9 komentarzy:

  1. Widać,że fajnie spędziliście ten dzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa!! :D Nawet udało mi się namówić dwie osoby z mojego plemienia.
    Wojnalik mogła nie zgłaszać się na organizatora skoro nie chciała urządzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym wiedział, że nie przyjdzie to bym samemu zorganizował :(

      Usuń
    2. Nie mogła wejść wcześniej.
      Była dopiero o 20, a wtedy było po dniu

      Usuń
  3. Fajnie Pancernik wyszedł na zdjęciu.Te ujecie na jego mapie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie przepadam za pictionary dzień był ciekawy i fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO lubię malować

    OdpowiedzUsuń