13 czerwca 2016

Dzień Muzyki

Organizator: Wojnalik i Klipus


Z początku o godzinie 18:00 zaczęliśmy zwoływać ludzi do chatki. Każdy mógł posłuchać muzyki wraz z innymi. Po jakiś 40 min odbył się Quiz "Jaka to melodia?". Miał być podzielony na 4 etapy, w których myszki zbierały plusiki. Pod koniec 1 etapu niestety musiałam schodzić, wiec przekazałam Klipusowi reszte. Z powodów technicznych dzień zakończył się mniej więcej na początku 2 etapu. Myszki dostały drobne upominki za uczestnictwo. Dalej niestety nie wiem, jak potoczyła się impreza. Miało wyjść zupełnie inaczej, niż się stało, no ale z powodów wyżej wymienionych niestety dzień ten nie był jednym z lepszych. Mimo tego mam nadzieję, że chociaż ta jedna godzinka umiliła wam czas! ^^
~ Wojnalik i Klipus



 

Opis od Marzenie:
Na samym początku słuchaliśmy różnych rodzajów muzyki. Nie wszyscy wszystko słyszeli, ale dobrze się przy tym bawili.
Potem był konkurs na wzór jaka to melodia, gdzie było 8 zawodników. Każdy miał do przesłuchania piosenkę, gdzie miał podać tytuł i wykonawcę. Nie każdemu to wychodziło. Na widowni siedziało niewiele myszy.
Dziękuję wszystkim za przybycie ;)

Punkty:
- 4 punkty mapa Wojnalik, Wiewki, Pancerniki


12 komentarzy:

  1. Ja i moja szkoła ;#

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, było nieco ubogo z powodów technicznych, ale mam nadzieje ze się choć troszku podobało xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobał mi się dzień, trochę mało atrakcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było cię na nim, wszedłeś dopiero pod sam koniec

      Usuń
    2. Prawda, od godziny 18 do 19:30 cie nie bylo,ot co.C-mon choc tutaj nie robmy zbednego spammingu o byle co ;-;

      Usuń
    3. Zaraz, to co niby powinno się robić na dniu muzyki?

      Jak dla mnie spoko. I tak bym nie wpadła, bo nie ta pora i w ogóle lagi z yt. XD

      Usuń
    4. Mnie się podobało, mogłam na spokojnie porozmawiać przy muzyce i pokomentować :)

      Usuń
  4. Marzenie, powiedz mi... czemu to coś na głowie kojarzy ci się z dniem muzyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jakby miała tubę na głowie :P

      Usuń
    2. Dzwon - wydaje dźwięk - muzyka. Przynajmniej taką miałam wizję jak zakładałam to na głowę.

      Usuń