2 czerwca 2016

Dzień eventów

Pomysłodawca: Mrkapii
Organizator: Weroniczkab
Pomoc: Pancerniki
No więc weszłam do gry dosyć późno. Jak to mam w zwyczaju zorganizowałam imprezę,więc wzięłam sprawy w swoje ręce i postanowiłam zorganizować ten dzień. Nie miałam nic przygotowane. Więc na początek dałam pewpew. Nie działał. Więc dałam deathmach.Zagraliśmy chwilkę. Rozpoczęliśmy nawet dyskusję o ulubionym evencie. Później zrobiłam mini konkurs - top mysz. Zadaniem myszek było przebrać się za postać z eventu.
Było kilka naprawdę świetnych strojów. Ale wybraliśmy zwycięzców.
Oto nasze podium: 
1.Zuzsona
2.Mysialilikarr
3.Wojzaml
Gratulacje zajęcia podium!
Zwycięzca otrzymał nagrodę z ekwipunku. Później po ogłoszeniu wyników pogratulowaliśmy zwycięzcy i przeszliśmy do innej mapy. Zaczęliśmy imprezować














Zdjęcia dosłane przez Greyfluff i Dajdi:

13 komentarzy:

  1. Fajnie macie :)
    A Kapii jat to on olał sobie was i mimo, że to był jego pomysł nawet się nie wytłumaczył!
    Pfff i ma być szamanem plemiennym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrkapii zgłosił, że nie będzie go w tym dniu.

      Dzień przed.
      A właśnie jak ktoś wie, że go nie będzie niech zgłasza przynajmniej dwa dni przed

      Usuń
    2. Zgłosiłem, że mnie nie będzie jeszcze w maju, a nie dzień przed.

      Usuń
    3. Źle zrozumieliście. Te osoby w nawiasie obok dnia to po prostu pomysłodawcy. Organizator jest wpisany jako organizator. Nie wpisałam Mrkapiego jako organizatora.
      Nie wymagajcie od pomysłodawców by dni urządzali.

      Usuń
    4. Dziś ostrzegam, że może mnie nie być na żadnym dniu xD

      Usuń
  2. Gdyby nie to ciągłe wywalanie połączenia z TFM to bym pewnie był. Ale to jusz wina Internetu Mobilnego Orange </3
    P.S. Fajna imprezka była widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było mnie! Jak mogłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jutro muszę być! Jest mój dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że miło spędziliście czas.

    Obrazek z dm wam zniknął? Mi 1.06 nie chciał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,nie. Ciągle był widoczny.Na dodatek jak graliśmy w pewpew,raczej próbowaliśmy to nie dało się rzucać rzeczami.

      Usuń
    2. Może później to naprawią :)

      Usuń
  6. A gdzie zdjęcia z eventu? XD

    OdpowiedzUsuń