16 czerwca 2016

Dzień Mody!

Organizator: Marzenie
Godzina 17:00-18:00
Mapka Pancerniki - 4 pkt

Znajoma przyszykowała kilka mapek, głównie to były kobiety, ale na dzień mody pasowało. Każda miała oryginalny strój. Wszyscy podziwiali, a raczej rozmawiali na inny temat. Czekali na główną atrakcję tego dnia Top Mysz! Kategorie wymyślali marzyciele. W ten sposób powstała kategoria: Koniec Szkoły, Imprezowa Mysz i Kucyk Pony.
Uczestnicy:
1. Victorynka
2. Mysialilkarr
3. Drumsa
4. Amikami182
5. Madjanna
6. Syskaa
7. Krolikxdkox
8. Blondiandzi
9. Weroniczkab
10. Wojnalik
11. Dajdi

Pierwsze miejsce zajmuje: Blondiandzi

Drugie miejsce należy do: Drumsa

Trzecie miejsce: Wojnalik

Przypominam, że zwycięzca nie tylko zajmuje honorowe miejsce na blogu, ale także może sędziować w przyszłym Top Mysz!

Każdy kto wziął udział w trzech kategoriach otrzymuje 2 pkt, a jeśli w jednej to 1 (podkreślone osoby).
Po Top Mysz i ogłoszeniu wyników udaliśmy się na imprezę przebieraną, ale niezbyt chcieli się przebierać :)

Dziękuję wszystkim za przybycie!
Tutaj łapałam podium do zdjęcia

6 komentarzy:

  1. Ciekawe kategorie, i ogólnie dzień. Chciałam przyjść ale przypomniało mi się dopiero jak spojrzałam na zegar o 17:30, więc już nie było sensu żeby w połowie przychodzić.

    Gratuluje zwyciężczyni, oraz wszystkim innym osobom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top Mysz zaczął się 17:20. Wojnalik przyszła spóźniona i się załapała.

      Usuń
  2. Kurcze nie było mnie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Po skończonej zabawie w chatce było dużo osób :)

    Załapałam się na zabawę po.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdążyłam powinszować. ;-; A wiec winszuję

    OdpowiedzUsuń