7 czerwca 2016

Dzień Kota



Organizator: Firletka, Mrkapii
Pomoc: Desherinka

Czekaliśmy dość długo aż ktoś wejdzie i urządzi dzień, a potem się dowiedziałam, że każdy może urządzić. Kusiło by spróbować, więc spróbowałam.
Chciałam jakoś porozmawiać na początku, ale mi nie wychodziło, więc włączyliśmy mapki. Mrkapii przełączał mapki, ponieważ ja nie miałam do tego praw. Desherinka także podesłała kilka.
Mapek nie było wiele – zaledwie kilka sztuk.
Marzyciele podali mi minigry, które kojarzyły się z dniem. Gdy dowiedziałam się jak włącza się różne minigry to włączyłam circuit. Najszybszą osobom okazał się Mrkapii. Długo nie pograliśmy, bo po czasie się wyłączyło. Kolejną grą było tagging – czyli berek. Goniliśmy się wzajemnie. Ten kto był berkiem był przysłowiowym kotem, który goni myszki. Najlepszą uciekającą myszką okazała się Wiewki. Na tej grze dzień się zakończył, potem zostało włączone pictionary na prośbę kilku marzycieli. Dziękuję wszystkim za pomoc i za przybycie. Było nas nawet 13!
 
Firletka

Galeria:











Punkty:
- 4 pkt mapka Mrkapii
- 3 pkt Desherinka, Wiewki, Mysialilkarr
- 1 pkt Caramellix,

5 komentarzy:

  1. Miałam urządzić dzień,ale nie miałam dostępu do komputera. :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomysły na zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet, nawet ci wyszło.
    Koty są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh... chciałam być, ale niedoczekałam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo, że myszy unikają kotów... ale żeby skakać im po głowach? Niedobre myszki :c

    OdpowiedzUsuń