17 czerwca 2016

Dzień Twórczosci

Pomysłodawca: Marzenie
Organizator: Weroniczkab
Pomoc: Mesmera (bardzo dziękuję za włączony funcorp)

Dzień zaczęłam od zwiedzania mapek Znajomej. Starałam się komentować każdy z nich. Na jaki jest temat. Rozmawiałam z myszkami na temat twórczości. Zadawałam różne pytania. Zagraliśmy nawet w skojarzenia dotyczące tematyki dzisiejszego dnia. Później odwiedziła nas Mesmera. Każdy opowiedział coś o swojej twórczości. Wyszło z tego ,że część osób rysuje,tworzy mapy ,a nawet pisze opowiadania. Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. Nie
obeszło się bez oglądnięcia ich prac. Potem włączyłam deathmach. Była zacięta rywalizacja między Drumsą,a Pancernikiem. Pancerniki świetnie omijał kule Drumsy. Po chwili nasza sojuszniczka - Mesmera włączyła funcorp. Było wiele zabawy. Każdy dał sobie znakomite nicki dotyczące twórczości. Później na prośbę myszek zmieniłam moduł. Włączyłam paintball. Dla niektórych były małe kłopoty z przejściem rund,ale mimo to jakoś sobie poradziliśmy.
Następnie po kilku rundach z powrotem dałam mapę ,ale imprezową. Tą imprezę zakończyliśmy między innymi rozmowami.


4 komentarze: