4 czerwca 2016

Dzień Grzyba

Organizator: Mesmera
Pomoc: Znajoma (bezcenne mapki), Mrkapii (niezłe mapy racingowe)
Ilość myszy: ok 16
Miejsce: Chatka Plemienna Marzycieli
Czas: 16:30 - 18:30

16:30
Zebranie w chatce, wyjaśnienie (mniej więcej) co organizator będzie robił. Po krótkiej wymianie zdań zaczęło się zwiedzanie mapek. Niekoniecznie były to grzyby, choć kilka grzybów się zdarzyło. Głównie z gry o nazwie Mario! W międzyczasie myszkom zmieniały się nicki na grzybowe. Kolory niekoniecznie.

ok. 17:10
Podział myszy na jadalne i trujące. Zawody racingowe. Ścigały się obie grupy. Punkty były liczone tylko osobom z podium. Wygrały jadalne grzyby, mimo mniejszej liczebności.

ok. 17:40
Spontaniczna zabawa. Myszy powiększały się, pomniejszały.

ok 18:30 zarządzony koniec i słuchanie muzyki

Uczestnicy:
Pancerniki (Kurka), Syskaa (Piaskowiec kasztanowy), Tosia90(Twardziak), Gruchaaaaa (Skórzak cynamonowy), Victorynka (Gąska Siarkowa), Caramellix (Koronica ozdobna), Darxiwarior (Szatan), Agata3819 (Lejkówka wonna), Mrkapii (Muchomor), Sweetbiszkop (Ucho bzowe), Tozrak (Gołąbek Wymiotny), Quenea (Koźlarz babka), Drivexus (Łysiczka lancetowata), Miderwa (Wieruszka zatokowata), Gajdziak (Zasłoniak rudy), Mysialilkarr (Mleczaj rydz), Maciejxkot (Czubajka kania), Wiewki (Opieńka miodowa), Znajoma (Borowik Szlachetny), Natiibobr (Maślak), Sebafrancuz (Trufla Zimowa), Hugrydolph (Plachetka kolpakowata), Binor (Tęgoskór brodawkowany)



Opis od Natiibobr:
Weszłam do gry ok. 16:30 po czym od razu ujrzałam na czacie plemiennym wiadomość od Znajomej o zaproszeniu wszystkich do chatki plemiennej. Z początku było oczekiwanie na innych uczestników oraz ich nawoływanie. Gdy zebrało się 16 myszek rozpoczęła się zabawa. Na samym początku zostały puszczone piosenki o grzybach i myszki zaczęły zmieniać nicki na grzybki. Ja otrzymałam od Mesmery nick Maślak po czym od razu zaczełam się upodabiać do tego grzyba. Następnie zaczęliśmy zwiedzać mapki związane z naszym dniem. Gdy skończyły nam się już mapy zaczeła się rywalizacja. Zostaliśmy podzieleni na dwie drużyny-grzyby jadalne i grzyby niejadalne. Wylądowałam w jadalnej drużynie wraz z Kurką, Borowikiem szlachetnym i wieloma innymi grzybami jadalnymi. Po podzieleniu Mrkapii (Muchomor) przygotował mapki racingowe. Każde wejście do norki było liczone i zamieniane na punkty. Wygrały grzyby jadalne chociaż w tej drużynie było mniej osób. Po krótkim odpoczynku myszki lub lepiej powiedziane grzybki zaczęły zmieniać swoje rozmiary. Raz były myszki wielkie, a innym razem małe jak pchełki. Niestety później musiałam wyjść i nie wiem co było dalej, ale nie żałuje czasu spędzonego w chatce. 


Alyss123

Konkurs na mapkę "Grzybowy dom" Wzięło udział 5 osoby, z czego jedna podesłała mi dziś - Mrkapii, jego mapa dziś była ustawiona.
Prace:
Szczurb

Greyfluff

Klipus

Wiewki

Wygrywa: Greyfluff
Dziękuję wam za wzięcie udziału :)

9 komentarzy:

  1. Fajnie było, internet mi się trochę zacinał i mnie chyba pod koniec wywaliło.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był świetny dzień, na prawdę gratuluję pomysłu i organizacji.
    Nie żałuję, że spędziłem z Wami kilka godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadalnych było mniej...

    Ogólnie Dziękuję za dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa, choć uważam, że słabo urządziłam ten dzień XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W głębi duszy każdy ma cząstkę grzyba

      Usuń
    2. Mhmmm jakby tak się zastanowić... chodzi ci o te pasożytnicze? XD

      Usuń
    3. Każdy grzyb jest pasożytem. Zwłaszcza ten, który..

      Jednak one żyją w symbiozie, co nie ;)
      Dokładnie jak egoizm- negatywne, ale bez niego...

      Usuń