10 czerwca 2016

Dzień Magii

Organizator: Marzenie
Godzina: 17:00-18:00

Myszy mało przybyło na dzień magii. O magicznych stworzeniach jedynie wspomniałam, za to dużo opowiadałam o byciu czarownicą. Akurat się zdarzyło, że w chatce mieliśmy dwie czarownice i jednego szkieleta czarownicy. Była jeszcze dynia, wróżka mocy i chyba inna wróżka. Wszyscy wsiedliśmy na miotły i lecieliśmy w różne miejsca zobaczyć czy komuś nie pomóc. Przypadkiem zboczyliśmy z kursu i byliśmy tam gdzie nikogo nie ma. Sami przez co wpadliśmy w kłopoty, bo nie mogliśmy się wydostać. Odwiedziliśmy dom czarownicy, cmentarz na którym było sporo czaszek, wielkie mrowisko - gdzie trudno było znaleźć wyjście. Wylądowaliśmy nawet w kosmosie! Sama nie wiem jak do tego doszło. Na szczęście udało nam się wrócić.
Punkty otrzymuje:
- 4 pkt mapa Wiewki
- 3 pkt Happy125, Amikami182, Wiewki
- 1 pkt Dragonlohha






Opis od Weroniczkab

Na początku zaczęliśmy od zwiedzania mapek. Każda mapka była inna. Skrywała sobie coś innego. Włączając je po kolei tłumaczyłam dlaczego wybrałam np mapkę ze zwierzątkiem. Opowiadałam min. ,że magia to miłość,przyjaźń itp. Następnie urządziłam mini konkursik. Polegał on na wymyśleniu własnego czaru i podanie na co on jest. Miałam dylemat kogo wybrać za zwycięzce,jednak postanowiłam ,że wszyscy nimi zostaną. Niestety na śmierć zapomniałam ich ogłosić. Później zrobiłam kolejną zabawę ,która polegała na złapaniu złego magika ,który skarł myszkom serek. Dzień skończył się fajnie na: rozmowie,zabawach i krótkiej muzyce. 

Rybny event 2016!

Wystartował dzisiaj kończy się 1 Lipca
 
Ten rok nie będzie wyjątkiem tej reguły! Nie chcieliśmy zmieniać naszej zwycięskiej
drużyny, więc postanowiliśmy zostawić 4 zwycięskie poprzednie mapy.
musisz nacisnąć strzałkę w dół (klawisz w dół), kiedy będziesz stał naprzeciwko wody,
aby złowić losowe przedmioty (takie jak przedmioty z ekwipunku, a nawet ser!) i kawałki
reliktów. Jeśli chcesz ukończyć relikt, musisz zebrać 10 fragmentów reliktu. Odkryty relikt
da ci 15 biletów eventowych  (wszystkie 60). Więcej wspaniałych nagród sprawi, że
będziesz szczęśliwy kiedy zdobędziesz : tytuły, odznaki, kule, bilety …!

Idź na ryby bez wahania, w tym roku nie będzie żadnej pułapki , obiecujemy! :D


A potem, to jest to…

Od piątku 1-ego Lipca do piątku 2-giego Września
Tak dobrze przeczytałeś!

Mamy zamiar zrobić ekskluzywny event. Będzie on trwać 2 miesiące!! Wakacje… morze,
ciepło, wakacje (lub nie)… Wszystko razem stworzy wspaniały sezon letni! Po łowieniu
nadejdzie następna relaksująca i satysfakcjonująca czynność (czekaj, aż pojawią się
nagrody…) Ale ciii, nie ma pośpiechu.
zaufaj nam. Jesteś w dobrych rękach. (zielonych rękach;) )


Czyli w skrócie: W evencie chodzi o to, żeby podbiec do wody i przytrzymać strzałkę w dół lub literkę „S” 

Wszystkie informacje pochodzą z forum.


Wiewki

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jutro i pojutrze znajdę czas i zacznie się troszkę później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawym zbiegiem okoliczności jest to, że zostało dziś wprowadzone do gry magiczno-kosmiczne futerko :)

      Usuń
  2. Nie było mnie długo ale mimo wszystko ciekawie było.(ja byłam jednorożcem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatkową atrakcją była możliwość oglądania jak absolutnie niszczę Syskee w #deathmatch http://i.imgur.com/idSC3Qx.png (no h8 <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ale tego jak przegrywałeś ze mną jakimiś 90 punktami to już nie napisałeś >:V

      Usuń
    2. Pics or didn't happen :3

      Usuń
  4. Znowu ten event! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nowe futro jest strasznie ciemne.;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie czarownice? I jak się zgodziłyście?

    OdpowiedzUsuń