19 czerwca 2016

Dzień Bobra

Mapa Mrkapiego
Organizator: Znajoma
Mapy: Szczurb i Mrkapii
Punkty: Mrkapii 4(mapa)
Miejsce: chatka plemienna


Była dyskusja o tych stworzeniach. Co jedzą i jak żyją. Dodatkowo ludzie się przebrali za stworzenia, które żyją bliżej tam. Jedzenie rozdawała Victorynka....oprócz babeczki....
 Do Vic w rozdawaniu dołączyła się jeszcze jedna osoba. Tu niesamowita sprawa, bo truskawka!
 Tradycyjnie było zwiedzanie map. Niestety bobry pouciekały, no i było mało ich.Były różne dziwne odmiany. W tym przypominającego chomika. Ludzie się spierali, co to jest.
Także był teren, gdzie żyją ukazany.

 Rzucanie drewnem i innym przedmiotami :))


Dziękuję za aktywność!

Alyss123

6 komentarzy:

  1. O której ten dzień się odbył? Ach i nie jestem Mrapii xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś koło 15:00,16:00, nw dokładnie ale coś koło tego.

      Usuń
    2. A miałem przyjść na 17 :(

      Usuń
    3. Trzy razy napisałam twój nick z czego jeden raz źle.

      2/3 <- całkiem dobry wynik xD

      Dzięki za zwrócenie uwagi

      Usuń
  2. Nie było mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się załapać na koniec. :D

    OdpowiedzUsuń