21 czerwca 2016

Dzień Szamana

Victorynka
Organizator: Weroniczkab, Marzenie
Godzina: 17:00-20:00

Pierwsza część prowadzona przez Weroniczkab
Wpierw zaczęłam od powitania wszystkich zebranych w chatce. Potem zwiedzaliśmy mapki przygotowane wcześniej przez Znajomą. Przy okazji zadawałam myszkom kilka pytań ,a one na nie odpowiadały. Nawet próbowaliśmy zgadnąć co Znajoma miała myśli wybierając te mapy (czy coś w tym stylu). Mieliśmy kłopot z przejściem pewnej mapki. Bowiem miało ona w sobie pewną tajemnicę. Niektóre myszki ją odkryły ,lecz nie wszystkim udało się dojść
do norki. Następnie po przejściu paru map urządziłam pewną zabawę. Zadaniem myszek było zaprojektować strój dla szamana. Była zacięta rywalizacja. Dzięki pomocy Syskaa udało nam sięwybrać zwycięzce. Niestety musiałam wyjść z gry i kompletnie nie pamiętam kto nim został. XD
Podczas gdy szamani budowli swoje budowle,zachęciłam myszki aby wspierały naszych szamanów w budowli i dali im trochę duchu. A oto co wyszło:
[Amikami182] Czy wy wiecie ze chwalimy szamana??Czy wy wiecie że szaman być good?
[Weroniczkab] Szaman szaman kwiecie wielu możliwośći! my wierzymy w Ciebie! buduj! buduj śmiało!
[Amikami182] Szaman Szaman co tu robi...Szaman Szaman nam pomoże Szaman Szamanjest najlepszy Szaman is very good bo nam pomoze :D
[Polapl100] SZAMAN! SZAMAN!
[Wiewki] Szamanie dasz rade w każdej chwili i każdym momencie.
[Polapl100] SZAMAN BĄDZ NA DOBRYCH SIŁACH TRZYMAJ SIĘ SZAMANIE PLIS PLIS PLIS
[Polapl100] Czy wy wiecie że chwalimy szamana (klask klask) czy wy wiecie że chwalimy szamana (klask klask) czy wy wiecie że chwalimy szamana (klask klask) szaman is veryyy goood



Druga część 18:30 prowadzona przez Marzenie. Konkurs szamana!
Udział wzięło 8 osób: Victorynka, Dajdi, Wiewki, Wildgirl6, Juleczka0210, Kendal10, Mrkapii, Syskaa. Zasady były proste:
- nie używać umiejętności szamana
- dodatkowe punkty za tryb: 1pkt za hard i 2 pkt za boski.
Każdy miał po trzy mapki. Szliśmy rundami. Najlepszym szamanem okazała się Wieki! Zaraz po niej była Syskaa, a ostatnie miejsce na podium zajęła Victorynka.
Zdjęć nie mam, bo nie nadążałam ze zmienianiem mapek i ustawianiem szamana :( Jest tylko z wyników. Dziękuję za udział :D

Punkty:
- udział w konkursie szamana 2 pkt: Victorynka, Dajdi, Wiewki, Wildgirl6, Juleczka0210, Kendal10, Mrkapii, Syskaa

6 komentarzy:

  1. Fajnie było, bardzo miło spędziłam z Wami czas, nie spodziewałam się, że z tym moim budowaniem na boskim uda mi się zająć miejsce. xD
    I tak w ogóle to ucieło Ci literę w mojej nazwie, ale nie przeszkadza mi to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakich mapkach się mierzyliście? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu... :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje tradycyjne wychodzenie z gry.

    OdpowiedzUsuń