28 czerwca 2016

Dzień Lodów



Pomysłodawca: Caramellix
Organizator: Wiewki
Pomoc: Mrkapii, Tajemniczyx, Mesmera, Wojnalik.
Godzina: 17:00-18:00

Po obejrzeniu mapy Mrkapiego zadałam trzy pytania na które większość osób odpowiedziało. Następnie Mrkapii włączył mapy które poszukałam niestety tylko na jednej były lody, ale mam nadzieję, że reszta też się nadawała.  Po mapkach włączyliśmy mapę Wildgirl6. Po jej obejrzeniu zorganizowałam top myszy udział w nim wzięło pięć osób:  Laurasuperst, Mirtlilia, Mesmera, Sebafrancuz, Wildgirl6. Razem z Tajemniczyx wybraliśmy zwycięzcę   a zostały nimi aż 2 osoby Mesmera i Wildgirl6. Drugie miejsce zajęła Mirtlilia, a trzecie miejsce Laurasuperst. Wygranym osobom dałam nagrodę z ekwipunku. Na koniec poprosiłam Wojnalik żeby włączyła mini grę i na tym dzień się skończył. Mam nadzieję, że jak na pierwszy raz nie było tak źle. Dziękuję wszystkim osobą za przyjście oraz przepraszam, że tak wolno wszystko robiłam, może to przez to, że się prawie cały czas denerwowałam żeby wszystko było dobrze.
 
Wiewki





Opis od Wildgirl6


Dzień zaczął się o godzinie 17:00. Na początek organizatorka - Wiewki - zadała nam kilka pytań o nasze słodkie upodobania. Było ich sporo - czekoladowe,orzechowe, miętowe, jadane z dodatkami i bez, w wafelkach, na patykach...
Później było puszczanie mapek. Jedna była moja, ale podałam przez pomyłkę zły kod i pojawiła się paleta z farbami...
Potem odbyło się pyszne Top Mysz. Przebieraliśmy się za różne lody - były między innymi o smaku gumy balonowej, a także inne, których niestety nie pamiętam. Ja byłam straciattellą z czekoladą, truskawką i skórką pomarańczową.
Było dwóch zwycięzców, którzy otrzymali mnóstwo fajnych nagród.
Na koniec został puszczony circuit.
Moim zdaniem dzień był świetnie zorganizowany. Doskonale się na nim bawiłam.  Szkoda tylko, że szybko się skończył. Miło by było, gdyby były pod rząd trzy Dni Lodów...

Punkty:
- mapa 4 pkt : Mrkapii, Wildgirl6
- konkurs 1 pkt: Wildgirl6 (jak kogoś pominęłam proszę napisać w komentarzu)

5 komentarzy:

  1. Wpadłam i było super :D Przebrałam się za sorbet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było, szkoda, że musiałem wyjść wcześniej. Brawo Wiewki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już wiem, gdzie robią lody... patrząc na obrazek z narciarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje organizacji dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O słodko, kocham lody

    OdpowiedzUsuń