14 czerwca 2016

Dzień Książki

Organizator: Marzenie
Pomocnicy: Binor (słownie), Weroniczkab
Liczba myszy: do 15
Godzina: 17:00 - 18:30

O godzinie 17:00 czekały na mnie w chatce myszy. Z niecierpliwością by móc opowiedzieć o swojej ulubionej książce. Kilka osób, po kolei przedstawiało książki, które najbardziej im się spodobały. Niektórzy bardziej streszczali, inni ogólnie opisali co się dzieje w książce. Każda na swój sposób intrygowała akcją czy przekazem.
[Weroniczkab] Moja ulubiona książka to "Dom Nocy"
[Ruciak] O psie który jezdzil koleją
[Sweet294] Moją ulubioną książką są opowieści z narnii. pewnie większość z was ją zna więc krótko ją opiszę. Czwórka dzieci znajduje przejście do innego świata i mają tam dużo przygód. podsumowując książka jest świetna !
[Firletka] Chcę opowiedzieć o serii Kroniki Pradawnego Mroku
[Wiewki] Moją ulubioną książką jest książka: Heartland
[Mysialilkarr] moja ulubiona książka to lektura szkolna pod tytułem "Charlie i fabryka czekolady" dlatego że ta książka pokazuje że nie trzeba być bogatym i aroganckim , mieć wszystko żeby coś wygrać i żeby cię lubili
[Joguurcik] to w sumie mogę krótko opisać wyznania gejszy
[Drumsa] Moją ulubioną książką, właściwie to serią książek jest Spirit Animals. Seria jest ogółem podzielona na 7 tomów z czego 5 zostało narazie przetłumaczonych na jezyk polski. Pierwszy tom nosi tytuł ,,Zwierzoduchy''.
[Marzenie] Zimistrz, Wolni ciut ludzie, kapelusz pełen nieba, W północ się odzieje i najnowsza książka pasterska korona - wszystkie o Tiffany Obolałej

Skończyliśmy opowiadać o 18:00! W międzyczasie powstała dyskusja o krzyżakach, którą niedokładnie śledziłam, ale było coś o wartości tej książki i porównania z Quo Vadis.

Na jakieś pół godziny włączyliśmy wisielca. W każdej książce są słowa, a słowa dobrze znać. Zabawa była przednia z ciekawymi słowami. Niektórymi tak prostymi, że nie do odgadnięcia.

Punkty:
- 4 mapa Firletka
- 2 pkt przedstawienie książki Weroniczkab, Ruciak, Sweet294, Firletka, Wiewki, Mysialilkarr, Joguurcik, Drumsa

Dziękuję wszystkim za przybycie :)

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jutro uda mi się przyjść na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam chwile ;)
    Jutro chyba będę

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję zorganizować jakiś dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do dyskusji, tematem było "Która z książek, Krzyżacy lub Quo Vadis, jest lepsza?". C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo z tych książek czytałam :D

    OdpowiedzUsuń