20 czerwca 2016

Dzień Herbaty

Organizator: Marzenie
Pomoc: Syskaa, Mrkapii

Desherinka miała być organizatorem, jednak się nie pojawiła. Dlatego dzień był organizowany z opóźnieniem. Plan dnia na szczęście był, więc został zorganizowany tak jak zaplanowała to pomysłodawczyni.
Najpierw mówiliśmy o herbacie. Kto jaką lubi, jak się parzy, z czym jest dobra, trochę o ziołach.


[Marzenie] jaką lubicie pić?
[Mrkapii] owocową
[Madjanna] Malinową
[Ewusahfli] owocowa
[Marzenie] jaką konkretnie?
[Mrkapii] wiśniową i malinową
[Ewusahfli] owoce leśne albo truskawkowa
[Amikami182] LADY LIPTON OD LIPTONA XD
[Ewusahfli] chyba ze nie ma to liptonik z cytrynką
[Wiewki] zwykłą lipton albo sagę, i owocową zależy np. pigwa z truskawką z sagi jest dobra
[Ewusahfli] aaa i dobra jest zwyczajna herbata z dodatkiem soku z owóców czarnego bzu
[Amikami182] JA LUBIĘ LADY LIPTON OD LIPTONA XD Z SOKIEM MALINOWYM CYTRYNĄ I "MIENTKĄ"
[Mrkapii] ja lubię też wiśniowo aroniową, a dobra też jest zielona z pigwą xD
[Amikami182] CHIŃSKA!
[Marzenie] Ja lubię herbatę zieloną
[Alyss123] ja uwielbiam herbate zycie sir edwart tea xdxd a sokiem malinowym i cukier xdxd
[Victorynka] Żurawinowa
[Marzenie] a pijecie herbatę z torebek?
[Ewusahfli] minutke xd
[Amikami182] jak byłam mała to myślałam że zielona herbata jest zielonego kolory
[Madjanna] Ja kiedyś myślałam (miałam 5 lat), że gdy napije się herbaty z pokrzywy to mnie język będzie piekł S.S
[Mrkapii] Vitax albo Herbapol xD
[Ewusahfli] ogl pije praktycznie tylko wode i soki, herbate rzadko
 [Victorynka] Kroi się ją na kwadraciki, zasypuje cukrem - po paru dniach, gdy cukier się rozpuści to wlewa się 1 łyżeczkę do herbary
[Mirtillia] Zbiera się zioła (rumianek pokrzywa itp) suszy się je i zaparza herbate :D
[Mirtillia] Do herbatki z ziół można dodać np. miód bo sama w smaku jest lekko gorzkawa
[Mirtillia] O właśnie! Sok można samemu zrobić i do jakiejś spoko herbatki dodać xD

Potem zwiedziliśmy trochę map, było ich aż 5. Gdzie tylko na jednej była herbata, a reszta dawała nam do myślenia. Jednak tym razem nie odgadliśmy co Znajoma ma na myśli.

I na koniec wymyślaliśmy piosenkę/hymn o herbacie.

[Mirtillia] Hervato, herbato...jesteś taka pyszna
[Amikami182] her-batooo-oooooo pyszna jesteś ty z miętką cukerem i cyytryną :D
[Mirtillia] Herbato Herbato jesteś taka pyszna pić cię można cały czaaas :D
[Marzenie] Cukier, sok, cytryna wszystko wymieszać!
[Syskaa] By cudowny napój otrzymać
[Mirtillia] Herbata herbata!
[Syskaa] Herbata jest najlepsza!
[Wildgirl6] smakiem swoim wymiata
[Mirtillia] Z wszysrkich napojów to właśnie ona najlepsza!
[Wildgirl6] herbata najlepsza jest ;)
[Syskaa] Herbata sensem życia jest
[Marzenie] Pomaga nam się skupić i znaleźć wenę
[Amikami182] Ja lubię herbatę a kawa jest BE!
[Wildgirl6] i gorzka, i słodziutka najfajniejsza jest!
[Pancerniki] Earl Grey, Herbato moja! Ty jesteś jak zdrowie. XD

Punkty:
- 4 pkt mapka: Firletka, Wildgirl6
Amikami182 4(opis)
Alyss123 3(rysunek)
- 1 pkt odpowiedź: Mrkapii, Amikami182, Alyss123, Victorynka, Mirtillia, Madjanna
- 1 pkt przepis na zaparzanie/herbatę:  Victorynka, Mirtillia
- 2 pkt piosenka:  Mirtillia, Amikami182, Syskaa, Wildgirl6, Pancerniki

Opis od Amikami182:


Dzień herbaty rozpoczął się od mówienia jaka jest nasza ulubiona herbata. Moja to „Lady Lipton” od Liptona z miętą cytryną i sokiem malinowym no i oczywiście z cukrem :p innych były: zielone, parzone, miętowe, z pokrzyw i z sierści jednorożca xD
Alyss123
Potem była żywa dyskusja by nie mówić prawie kłótnia o tym jak robi się najlepszą herbate Ever! Głównie to Marzenie opowiadała nam o herbacie ale inni też się włączali do „ożywionej rozmowy"
Potem było zwiedzanie map… niestety  siła wyższa kazała mi wstawić zmywarkę… Kiedy wróciłam pisaliśmy hymn… wymyśliłam trochę teksty na poczekaniu i jestem z tego DUMNA czy coś w tym stylu xd 
Potem  rozmawialiśmy chciałam zrobić jogę ale NIE miało to nic wspólnego z herbatą a szkoda bo następnego dnia jest mniędzynarodowy dzień jogi czy coś takiego :D
Marzenie powiedziała że idzie pisać posta na blog i zostawia nas sama . . . ktoś wpadł na Genialny pomysł by obudzić Marzenie:
-Mam pomysł – ktoś zaproponował
-no wal.-  Ktoś odpowiada
-Obudźmy Marzenie!
-MARZENIE OBUDŹ SIĘ!!!!!- Zaczeliśmy krzyczeć i skakać wokół niej . . . ale bez skutku . . . ale do czasu.
Marzenie leniwie otworzyła oczy i spojrzała na bandę  głupków skaczącej wokół niej. xD
-Mówiłam że idę pisać posta na blog! – I dalej poszła spać.
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać, a potem była chwila ciszy. . . Na szczęście miałam plan!
- EJ!! EJ!!!! CICHO!!!!! – wszyscy uciszyli się i posłuchali mej wspaniałej wypowiedzi.
- Mam pomysł obudźmy Wildgirl6 ! Robiąc magiczną herbatę! – Stałam na wzniesieniu za mną spała WildGirl6 a pode mną spała Marzenie obok niej natomiast zebrała się tysiące myszek (mówiąc tysiące mam namyśli 13 lub 14 ) – Potrzebuje składników!
-WODA
- KUBEK!
- WZORKI NA KUBKU!
- CUKIER
- MIĘTA –Każdy krzyczał co innego a za sprawą magii którą posiadam B) wszystko magicznie się pojawiało . . .
-STOP!- Krzyknęłam a wszyscy umilkli przynajmniej chciałam by tak się stało ale niektórzy i tak krzyczeli składniki herbaty. 
– Teraz dodam coś od siebie. Ptasia kupa na papierku!-krzyknęłam – Usiądźcie proszę i powtarzajcie za mną:  heeeerrrrbbbbaaaattttaaa hheeerrrrrrrbata! Herrrrrrrrrrrbatttttta!!!!!!!! Uuuu yeeeeee herrrrrbataaaaa! . . .
Kiedy Herbata była gotowa dałam ją do wypicia WildGirls6 w tym samym momencie Marzenie otworzyła swoje wielkie fioletowe oczy! :D Przyłożyłam naczynie z herbatą do ust WildGirls6 a następnie wlałam jej ten płyn do ust. I obudziła się.
Potem piorun walną w drzewo i nie miałam internetu ale mam nadzieję że ten dzień dobrze się skończył . . . Choć w sumie skończył się. . . xD    
 


7 komentarzy:

  1. Fajny dzień był, szkoda tylko, że nie wziąłem udziału w zabawie z hymnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wpadlam kiedy był koniec XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię liściastą, bo liście, bo trawa i wo ogóle zieleń XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię po prostu owocową. :))
    Obojętnie jaka byle by była owocowa. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Czy dostanę jakieś punkty za ten "wspaniały" opis? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe mapki zrobiłyście ^^

    OdpowiedzUsuń