18 czerwca 2016

Dzień Wspaniałe stulecie

Pomysłodawca: Weroniczkab 
Organizator: Weroniczkab
Punkty (od Znajomej): Victorynka 4(aktywność), Madjanna 5(aktywność) Wiewki 2(aktywność)
No początku rozpoczęłam rozmowę na temat tego serialu. Na najwięcej pytań odpowiedziała Madjanna. Gratulacje wielkiej wiedzy. :))
Później oglądnęliśmy fragment niektórych odcinków. Po trochę omawiałam myszkom bohaterów z dwóch części Wspaniałego stulecia.
Potem zrobiłam casting na role. Każdy losował od 1-5 bohatera ,którego zagra. Udział wzięły 2 osoby. Bardzo spodobały mi się występ uczestniczek ,dlatego obie ogłosiłam zwycięzcami tej zabawy. A były to: Victroynka i Madjanna. Gratulacje. :))
Potem wpadłam na pomysł pewnej zabawy. Znowu osoby losowały numerek ,a następnie przebierały się za wskazanego bohatera. Następnie włączyłam moduł gdzie można rysować. Zadaniem myszek było narysować obrazek ,który kojarzy się z słowami "Wspaniałe Stulecie". Niektóre myszki wytrwały i dobrze im poszło. Po jakiś 10 minutach postanowiłam zrobić zakończenie dnia. Znalazłam w internecie specjalną mapkę do imprezy. Włączyłam ją. Była wspaniała muzyka. 
Podczas imprezy tańczyliśmy do remixu pewnego youtubera. Naprawdę doskonała muzyka. Nie obyło się na dniu bez posłuchania muzyki serialu. Była wyjątkowa. 
A teraz taka mała zagadka. Jak myślicie za jakiego bohatera z serialu przebrały się myszki poniżej?



5 komentarzy:

  1. Byłam affk'iem .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam punkty za aktywność :)

    Cieszę się, że dzień był udany.
    Brawo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem za kogo się przebrały myszy D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Victorynka za Hurrem, a reszty nie pamietam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi: Victorynka-Hurrem,Wiewki-Sulejman oraz Madjanna-Achmed.

    OdpowiedzUsuń