6 stycznia 2013

:)

Znowu was czymś poczęstuję.
Jedna z myszek była bardzo kreatywna, choć wydaje mi się, że znajdowała to w necie :)



[Miaastych] u Fundacja TVN ,,nie jesteś sam'' jeżeli chcesz pomoc ofiarom tsunami wyślij swoje zdjęcie żeby zobaczyli, ze są większe tragedie.
[Miaastych] Kochaj deszcz, tylko on na Ciebie leci.
[Miaastych] Cześć! Przyślij mi swoje zdjęcie, bo mój tato składa rower i nie wie jak wygląda pedał.


Wstąpiłam na chwilę do chatki i wyszła nam krótka impreza z 9 osobami :)
Krótka, ale fajnie nam się tańczyło :).

6 komentarzy:

  1. MARZENIE MOGE ZAMOWIC IMPREZE NA 17 GRUDNIA Z OKAZJI MOIM URODZINEK

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ty to czerpiesz Mesmera?
    Dobrze, że się bawiłyście w tak małym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe,.Miaastych to moj chlopak <3
    Mozna zawsze się z nim pośmiać <3
    Kocham cie Dawid <3
    Def~~
    Deferdenaa-transformice.blogspot.com
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nie juz nie, miaastych to totaln dupek, wyzywal mnie od pasztetu jak z nim zerwalam i wgl mnie ciagle przezywa -.-
    deferdenaa-transformice.blogspot.com
    ...

    OdpowiedzUsuń