11 stycznia 2013

Zwycięzca zdjęcia zimowego!

Przysłali mi dosyć sporo zdjęć. Niektóre osoby nawet zaraz po opublikowaniu ogłoszenia o konkursach. Było trudno wybrać. Szczególnie między dwoma zdjęciami, ale w końcu oceniłam za pomysł :)
Tym razem nie mam zdjęć poza konkursem. A szkoda, bo lubiłam takie pokazywać. Może na następnym pokażę :).

To zacznę od zwycięzcy:












Drugie miejsce:
Murasia.
Podobał mi się bardzo twój pomysł. Wybacz, ale poprawiłam z lekka twoje zdjęcie, mam nadzieję, że nie jesteś zła. Nic mi nie odpisywałaś. Dlatego umieszczę także to nie poprawione.



Oto to niepoprawione przeze mnie, a wysłane przez Murasie :)




Zdjęcie nad którym się wahałam: Mesmera. Dlatego zajęła trzecie miejsce










 Pozostałe uczestniczki konkursu:



 Z czego 2 ostatnie nie wyglądają mi na zimowe.


Dziękuję za wzięcie udziału. Przysłałyście mi naprawdę ciekawe zdjęcia. Zapraszam do kolejnych konkursów :)
Gratuluje zwycięzcy :D






19 komentarzy:

  1. Nie jestem zła.Pięknie je poprawiłaś.Wybacz,że nie odpisywałam,bo nie wchodziłam ostatnio na pocztę.Nie zbyt umiem robić zdjęcia na paintcie więc bardzo się ciesze z 2 miejsca !!! Dziękuje !!!
    P.S pozdrawiam Natchnienie,Binora,Minicoin Ciebie Marzenie,ale naj naj naj bardziej Znajomą !!! :) pozdrawiam :) murasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba ci się moje poprawienie :). Też cię pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Dziękuje za pozdrowienia :)
      Gratuluje ci wysokiego miejsca :)

      Usuń
  2. xD Ja myślałam że trzeba tylko wygląd a nie tło. Ale trudno raz się żyje :).
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zimowe, a nie strój. Ja mam na to podział. Tak jak było we wcześniejszych konkursach. Następnym razem jak będę ogłaszać konkurs to dam zdjęcie przykładowe :)

      Usuń
  3. Czekam na rozwiązanie kolejnego konkursu. Gratuluję zwycięzcy/zwyciężczyni. Nick mnie myli xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekkoduch to facet :)
      Wyniki będą w poniedziałek :)

      Usuń
  4. e tam ... te 2 zdjęcie na końcu nie są takie złe ... Niektórzy w zimie nie wychodzą z domu. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się, że nie wychodzą. Przecież śnieg jest taki fajny :D

      Usuń
  5. Należało mu się to zwycięstwo. Chyba, chyba będzie nowy szam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle mu na razie idzie i najszybciej połapał się w zasadach plemienia... takie na ogół u nas mieli obiecujący gracze na te funkcje.

      Usuń
    2. Aaa to. Myślę że Natchnienie i ty Znajoma macie rację :)

      Usuń
  6. to ja zerowa mam pytanko jak Murasia ustawiła tak łapki ? :D

    OdpowiedzUsuń