4 stycznia 2013

/room *baffbotballoon

Dziękuje za informacje o tym pokoju od > [Dawidxpropl].

/room *baffbotballoon to pokój, gdzie myszki poruszają się za pomocą balonów,aby wyczarować sobie balon należy nacisnąć strzałkę w dół.
* <---oznacza, że może wejść na tej pokój każda mysz z różnych krajów, tak więc możecie spotkać na tym pokoju obcokrajowców. Można też łatwo zauważyć, że tu zamiast flagi polskiej w prawym górnym ekranie jest niebieski okienko z serem, czyli dla wszystkich.
Na tym pokoju nie ma szamana tylko bot, wiec każda mysz jest zdana na siebie. Najczęstsze mapy, które widziałam są autora: Impuredeath. Może jak pomysł się przyjmę możliwe, że twórcy zmienią tak, aby było to dostępne tak jak każdy pokój, czyli każdy kraj będzie mieć swój ;)

8 komentarzy:

  1. tylko 32 myszy? ja zszlam i 45 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie ktoś prosił twórców o tą zabawę z baffbot, gdzie mapy z balonami były raz na jakiś czas.

      Usuń
  3. Wejdę na ten room przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka kiedyś mi o nim powiedziała i mnie to dosyć zaciekawiło i jak razem weszłyśmy było aż 55 myszek WOW XD .
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy próbowałam wejść wtedy, kiedy jest najmniej myszy, bo przy powyżej 40 może mnie wywalić z gry.

      Usuń
    2. Ja nawet nie będę próbowała wejść. Za dużo myszek :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń