17 stycznia 2013

Plemienna imprezka

Dzisiaj nudziło mi się na Transformice, więc postanowiłam zorganizować imprezę. Ponieważ myszki od razu
zaczęły się kłócić o muzykę, odebrałam prawa i prosiłam o dawanie linków. Mam parę fotek.

Oto myszki tańczące do przeboju zespołu Weekend "Ona tańczy dla mnie":


A tutaj bawimy się do piosenki zespołu One Direction (ładni są XD) "Heart Attack" :



Na tej fotce zbliżenie najbardziej aktywnych uczestników imprezki ;) :


Mnie bardzo podobała się ta imprezka i mam nadzieję, że zrobię takich więcej. Chciałam też pochwalić myszki, które grzecznie podawały mi linki i pomagały mi opanować marudzące osoby. Ale zawiodłam się na tych, którzy spamowali, żeby zmienić mapkę i dawali kody,krzyczeli o rangi i wściekali się na zmianę uprawnień. No ale co ja mam zrobić jak się kłócicie o mapki i o muzykę ;(


Pozdrawiam


Minicoin

11 komentarzy:

  1. Ja zasnęłam na "onach srictonach" <3
    Impreza była przednia, to fakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Impreza była zajbista była super muza , szkoda tylko że nie ma mnie nigdzie na zdjęciu ;[ Pozdro dla Minicoin Arkosxxx ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobało ;) Też pozdrawiam ;D

      Usuń
  3. Super impreza :D
    czekamy na takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko nie wiem po co robić zdjęcia ekranu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też robisz fatalne zdjęcia i co Minicoin fajne robi nie to co ty

      Usuń
    2. Ona nie skrytykowała zdjęć, tylko zastanawiała się po co w całości. Widocznie tak Minicoin robi zdjęcia :)
      A ty Anonimie nie wiem co masz do Mesmery, ale to nie powód żeby ją obrażać.

      Usuń
  5. Jeśli jest muzyka, jest impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minicoin no i tak powinno być wreszcie któryś z szamanów plemiennych odważył się "Zabrać rangi" xD
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zabierania rang, są zabierane prawa. Zabierania rang ja zabraniam. Każdy szaman przestrzega tych zasad :)

      Usuń