9 stycznia 2013

Bywa :)

Dziś dołączyło sporo myszek, jak i też sporo odeszło. Tak to bywa w marzycielach :). Szkoda, że niektórzy przyłączają się tylko dla rang, ale nic na to nie poradzę.
Nie było wielkiej imprezy. Ja zbierałam serki i firsty. Udało mi się zdobyć upragniony tytuł ninja i wstąpiłam do chatki plemiennej. Jak to zwykle bywa, było zmienianie muzyki i kłótnie. Potem się to uspokoiło :)
Blondiandzi urządziła restaurację i rekrutowała kelnerów i kucharzy. Urządziła restaurację z miejscami dla Vipów. Widziałam nawet jak dawała wypłatę XD.

Zdjęcie zrobiłam tylko jedno. Jak Blondi próbowała przyjąć Oliwię na sporą ilość godzin do restauracji. Niewiele myszek jest na zdjęciu. Myszki się ciągle zmieniały.
Zabawę w restaurację uważam za udaną, bo sporo myszek się do tego dołączyło :)

41 komentarzy:

  1. Według mnie te plemię jest lepsze od innych, których dotychczas byłam. :D Macie własnego bloga z konkursami, są ciągle imprezki, śluby, a może nawet stypa kiedyś będzie. XD Tak na ogół stwierdzam, że to najlepiej prezentujące się plemię w jakim ktokolwiek byłam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba ci się te plemię :)
      Jeśli masz jakieś prośby, ktoś z nas ci postara się pomóc :D

      Usuń
    2. Dla mnie to jest dobra wiadomość, że komuś podoba się moje plemię. Starałam się żeby było jak najlepiej :)

      Usuń
  2. Widzę Znajoma i Binor są razem. Ładnie wyglądają razem jak śpią. Ciekawe kiedy ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko mi do śmierci :). Ale ładna z was para, nie wiem czego się czepiasz :)

      Usuń
    2. Natchnienie, o ile dobrze wiem oni się kolegują, nie są parą. Ale ładnie wyglądali, to przyznam :)

      Usuń
    3. Natchnienie ma wielką rację ... Już dawno z nią i x Minicoin mielismy ustalic date slubu i zorganizowac impreze ... ale damy parze jrszcze troche czasu. :)

      Usuń
    4. Wy nie planujcie za kogoś ślubu :)

      Usuń
    5. Muszę koniecznie iść do sklepu kupić pistolet...

      Usuń
    6. Jak oni się boją zorganizowac sobie to co?? Mamy to tak zostawic?? Binor nie denerwuj się ...

      Usuń
    7. Niczego nie ma...!!! Ogarnij się wreszcie...

      Usuń
    8. Binor i Znajoma to tylko koledzy, przyjaciele niż para. :)

      Usuń
    9. ;_; Co??? Zawiodłam się ...

      Usuń
    10. Przecież ciągle to oboje pisali :)

      Usuń
    11. Wiesz jak ja albo Znajoma to piszemy to nam nie wierzą bo myślą że coś ukrywamy o-o

      Usuń
    12. Widzę, że oni jeszcze nie skończyli tego tematu...

      Usuń
  3. Transformice-i-wy.com/liilciia11 stycznia 2013 18:16

    śliczna para *,* xD natchnienie też jestem ciekawa kiedy ślub.... to kiedy ślu? ^,^

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie razem ładnie wyszli. I jak na zielono XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że fajnie wyszli. Dlatego dałam to zdjęcie, ale nie spodziewałam się takich komentarzy :)

      Usuń
    2. Ja się takiego komentarza ze strony Natchnienia spodziewałem i jeszcze mam wrażenie że Minicoin coś w tym stylu napisze._.

      Usuń
    3. Wybacz, nie wiedziałam, że taką wojnę to wywoła :(. Po prostu ładnie razem wyglądaliście i chciałam to uwiecznić :). Następnym razem nie robię takiego zdjęcia.

      Usuń
    4. Marzenie nie możesz nam tego zrobic !

      Usuń
    5. Przecież nie muszę robić zdjęcia tylko moim szamanom. Są jeszcze inne myszki :)

      Usuń
    6. Im chyba nie chodziło o zdjęcie O_o

      Usuń
    7. Chyba chodziło mu o wojnę że ją przerwiesz. No a ale oni tak ładnie wychodzą. Binor nie zwalaj od razu na Minicoin. To że tak przypuszczasz to nie znaczy że ona cos złego \-o was-/ napisze

      Usuń
    8. Nic nie napiszę już, przerwę to coś :)

      Usuń
  5. Binor co się tak denerwujesz? Tylko zadałam pytanie :). Nic nikomu nie planuje. A nie coś planuję, ale to dla kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Binor ja się Ciebie i Znajomej nie czepiam. Nawet na początku Was nie zauważyłam XD (w sensie na zdjęciu). Ładnie razem wyglądacie, ale widać ,że jesteście tylko dobrymi kumplami ;)).Natchnienie ma chyba złośliwe "skojarzenia" XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle ją upominam. Ale ona chyba lubi drażnić Binora. Ja nawet wiem czemu, ale nie napiszę :)

      Usuń
    2. Marzenie masz tajemnice a my jej nie znamy?? Dlaczego??? Co za pech

      Usuń
    3. Bo jesteśmy tu anonimowo :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń