30 stycznia 2013

Skrzydła szamana

Wczoraj przeczytałam na jednym z blogów o dziwnym kodzie na skrzydła. A oto jak on działa : należy będąc chatce plemiennej wpisać na chacie /np @2964745. Wtedy pojawi nam się nie spotykana dotąd mapka. W miejscu, gdzie stoi szaman znajdują się skrzydła. Jeżeli szaman naskoczy na skrzydła, będzie latał. Nie wierzycie ? Oto screen, który zrobiłam :


Może trochę nie wyraźny, ale za to ukazuje jak latam XD.
Czyżby to wprowadzenie do eventu ? Mam nadzieję, że tak i czekam z niecierpliwością na jego rozpoczęcie ;)



Pozdrawiam

Minicoin

18 komentarzy:

  1. Do walentynek takie coś??

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czekałam na taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A evencik karnavałowy gdzie? Zjadło?
      Ale teraz wiem skąd te resety.

      Usuń
    2. Karnawałowego nie będzie, teraz walentynkowy nas czeka ;)

      Usuń
    3. Szkoda że nie bedzie karnawałowego. No ale w tym roku to krotki karnawał. Nie wpadłam na to że z tymi skrzydłami to może chodzic o amory :D

      Usuń
  4. Ja wiedziałam o tym wcześniej ale jak tylko wchodziłam do chatki to nie mogłam zmienić bo grali w baffbotffa albo coś ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś tydzień temu po zalogowaniu miałem taką sytuację ze skrzydłami, ale nie zdążyłem się temu bardziej przyjrzeć, bo ktoś mi się wbił na room i mapa się zmieniła. Może ma to coś wspólnego z myszą "aniołem", który pokazuje się przy ładowaniu/zmianie mapy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ... Nigdy nic nie wiadomo XD

      Usuń
    2. A właśnie myślałam o takich skrzydłach :). Podoba mi się taki pomysł :3

      Usuń
  6. Mogliby takie skrzydła to itemów dodać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodadzą i jest wytłumaczone dlaczego. Poczytaj sobie na forum :)
      A wiem, że ci się nie chce więc: nie dodadzą chyba, że coś zmienią :P

      Usuń
  7. Jejku, jaka dyskusja :DDD
    Autor tej mapki to jest Impure - jeden spośród najlepszych tworzycieli mapek na Transformice, ma nawet na profilu na CFM obok nicku jakis tam swój tytul (nie pamietam juz >.<)
    Domyslam się, że po prostu testowal swoje kody na mapki i udalo stworzyc się mu skrzydełka i dał tą mapkę :)
    Ma swoje konto na YouTube i tam pokazuje tzw. Tutoriale na co po niektóre mapki, i daje te kody na nie :)
    ~Deferdenaa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem poluje na to XD

      A oprócz kodów, podejrzewam, że dodał wodę za mapą, aby można latać, a skrzydła są obciążone, jak szaman klinuje się w nim (ma je na sobie), ale nie jestem pewna jak to zrobił dokładnie XD

      Usuń
  8. nie działa :(

    OdpowiedzUsuń