15 stycznia 2013

Skromne powitanie.

Więc tak...
Dostałam szansę pisania tu, z czego bardzo a to bardzo się cieszę, moja myszka zwie się Agatedoll. Większość osób powinna mnie kojarzyć bowiem często jestem na Transformice. W najbliższym czasie chciałabym wam pokazać dużo rzeczy, nie będę zdradzać jakich ^^
Jednego możecie być pewni,że teraz każda impreza będzie uwieczniona :)
Życzcie mi powodzenia Myszki <3

EDIT: Dodaje "historię" moim zdaniem  zbytnio się nie udała, ale ciągle mnie o nią męczycie więc proszę :D
 1 odcinek "M jak Myszka".
1.









































20 komentarzy:

  1. Miałaś umieścić swoją historię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenie ja chciałem :( Zjaełem sie dwoma imprezami razem z Agatądoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież cię zaproszę, tylko musiałam poczekać aż Agadolli przyjmie zaproszenie :)

      Usuń
  3. Skąd ona zna Papaille?
    Czyżby porywacz się podpisał pod listem :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam o co chodzi, ale nie chciało mi się pytać XD

      Usuń
    2. Papaille jej nie porwał :D Papaille to najmądrzejszy z mysz ( w tej historii) :D

      Usuń
    3. Szkoda, że tego nie opisałaś :)

      Usuń
    4. Mogłaś to dodać, bo ciężej się połapać w historii albo dać wprowadzenie na początku, kto jest kim, jeśli nie wiesz jak tam umieścić. Np. Papaille jest uważany za najmądrzejszą myszkę.

      Usuń
  4. Fajnie jest w Plemieniu Marzyciele i ciesze się że do niego dołączyłem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatadoll, u mnie to będzie komiks i nie będzie to ciągła historia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba komiks jest git . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie komiks. Komiks całkowicie składa się z rysunków i dymków. Nie ma takich dialogów jak tutaj. :)

      Usuń
    2. Tylko mi ktoś mówił że robimy komiks ale ok :]

      Usuń
    3. No tak, ale to nie komiks :)

      Usuń
  7. Przecież to nie komiks. Mesmera zrobiła komiks, a to raczej opowiadanie z obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej supr ale mam oomysl tylko jak marzenie przyjdzie do plemia to jej powiem

    !

    OdpowiedzUsuń