5 stycznia 2013

Impreza Murasii

Murasia poprosiła mnie o imprezę z okazji jej nowego konta, zgodziłam się (takich imprez nie będzie więcej, więc nawet nie twórzcie nowych kont po to).


Marusia marzycielka o dumnym tytule mała myszka razem z innymi marzycielami imprezowała w chatce plemiennej.

Na imprezie było około 15 myszek, które tańczyły lub się bawiły w rytm melodii, które były puszczane.

Później wpadłam na pomysł puszczenia gry, co innym myszkom się spodobało :)
Gra- tower defence w której Murasia pokazała swoje umiejętności jako osoba, która potrafi przetrwać.

Wszystkiego dobrego Murasia, życzę ci, aby te konto było z tobą bardzo długo :)

8 komentarzy:

  1. Czemu mnie wszystko omija, kurde no.
    -Monnari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie na tej imprezie nie było :)

      Usuń
    2. Było cudownie !!! Dziękuje Ci Znajoma. Myślę,że się zaprzyjaźniliśmy :). Murasia :) pozdrawiam !

      Usuń
  2. hej szamani zródcie mi urodziny 16 stycznia plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być z tym problem, bo to środek tygodnia, ale zobaczę co da się zrobić ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń