19 stycznia 2013

Drobna Zmiana w Transformice.

Pamiętacie jak niedawno moderatorzy Transformice dodali możliwość przy zalogowaniu się do Transformice , wybraniu sobie pokoju do którego chcemy być na początek przeniesieni? Takowa opcja zmieniła miejsce, teraz znajduje się pod flagą kraju. Podoba wam się ta zmiana?

                                                                             Kiedyś:                                                                           
    Dziś: 


                                                                         Ogółem:




EDIT: Następna zmiana: W czasie ładowania nie wyskakują "zwykłe" myszki tylko wyskakuje jedna. Mysz Anioł. Domyślacie się o co chodzi, być może ta mysz jest zamieszana w Tajemnice Pokoju 801?




                                                                            Agatedoll

2 Zmiana

-Zmiana jest również w pokojach racing, mapa trwa 1:03, 3 sekundy to odliczanie początkowe, jedna minuta na przejście.
-możliwe, że zmienią, ale czas nie zmienił się jak na mapie została jedna mysz, więc nie skraca się czas racingu, chyba, że wszyscy zginą lub wejdą do nory
-po 20 kilku sekundach znikają afk
Zmiana zaszła przez skargi na zbyt długie trwanie mapy, bo wcześniej były dwie minuty.
Na początku było jeszcze inaczej i wg mnie było tak dobrze.

3 Zmiana

- Kilka problemów z Paypalem zostało naprawionych.
- Mapa 0 będzie pojawiała się rzadziej.

Informacja dodana przez Znajomą
Jeśli będą jeszcze uwagi to piszcie

19 komentarzy:

  1. Też się o to zastanawiałem, dobrze,że dodałaś ten post. Co do pierwszej zmiany, to mi to pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro zaczęłaś pisać o nowych zmianach, czemu w poście nie zostały opisany wszystkie nowości (np. zmiany w racingu)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są jakieś zmiany w racingu? O racingu już ktoś wspomniał na blogu :)

      Usuń
    2. Bo akurat napisałam o tych zmianach, a o racingu ktoś już pisał ;)

      Usuń
    3. O skróceniu czasu trwania map racingowych nikt nie pisał.

      Usuń
    4. Z tym się zgodzę Rvrr . Ja w ogóle nwm po co ten post Agatadoll widocznie nie miała co napisać , bo raczej każdy to widzi ...

      Usuń
    5. Moim zdaniem dobrze,że Agatedoll napisała o tym. Nwm może nie wiedziała,że zaszła ta zmiana w racingu?

      Usuń
    6. Ja "nie używam" racingu a post napisałam bo ta zmiana właśnie przyciąga wzrok... Poza tym nie jestem tu tylko ja, jak ktoś będzie chciał to napisze o racingu, ja akurat napisałam o tym.

      Usuń
    7. Przepraszam, że nie pisałam o zmianach, tak faktycznie jest zmiana, bo myszki narzekały na zbyt długą ilość trwania racingu, wystarczy przeczytać forum, żeby znaleźć te informacje. Agetedoll jeśli ktoś ci piszę, że czego nie dodałaś o zmianach to sprawdź je, a później jeśli są prawdziwe i ważne to dodaj, bo to racingu jest akurat ważne.

      Usuń
  3. To nie jest związane z room'em 801 tylko z walentynkami według mnie
    Aleksisweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w sumie też ten post wydaje się nie potrzebny, przecież każdy widzi te zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli Znajoma uzna ten post za zbędny to sama go usunie, ona jest tutaj od takich nowinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post zostaje, może każdy widzi, ale warto o tym wspomnieć

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aby zwrócić uwagę na zmiany, ale powinno być o racingu, bo tu są tylko widoczne zmiany :/

      Usuń
  7. Marzenie czemu niema plemienia marzyciele ? (karrlotapl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziwnym poście to napisałeś/aś. Poczekaj aż dokończą pracę nad grą. Wtedy się przekonamy :). Ale to nie znaczy, że plemie przestanie istnieć.

      Usuń