19 stycznia 2013

Nowy szaman plemienny!

Chcę was poinformować, że do grona Szamanów Plemiennych dołączył Wybuchacz. Długo na te rangę czekał, za co go przepraszam. Po prostu miałyśmy ze Znajomą wątpliwości, ale daję ci szansę wykazania się.
Oto nasz nowy szaman:
Impreza trwała dosyć długo, w między czasie wynikła nie miła sytuacja, ale nie wpłynęła aż tak mocno na przyjęcie :D

 Po jakiejś godzinie myszki zaczęły się bawić w restauracje i powstały randki :D
 Zabawa przednia :D. Wybaczcie, że urządziłam tak bez uprzedzenia :). Czasem bywam taka spontaniczna. Ale sama chciałam urządzić to przyjęcie, a nie wiedziałam kiedy się spotkam z Wybuchaczem.
Witaj wśród Szamanów plemiennych Wybuchacz :)




9 komentarzy:

  1. jest nowa wersja transformice 1.61 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty z góry, nie podszywaj się pod kogoś. Szczególnie, że Marzenie i Natchnienie to najlepsze przyjaciółki z reala, więc coś ci nie wyszło :)

    Cieszę się, że jest kolejny szaman chłopak. Gratuluję ci Wybuchacz, że w końcu przestałeś być Uczniem Szamana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM za gratulowanie
      Dziękuję Marzeniu za rangę :3
      I nie musisz mnie przepraszać

      Usuń
  3. Jak w restaurację! Ja prowadzę od ok. tygodnia! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że prowadzisz, ale na swojej mapce. A ciebie wtedy nie było i oni się bawili :)

      Usuń
  4. To ja,PRAWDZIWY Wybuch
    Chciałbym podziękować oficjalnie.
    Marzenie,nie musisz mnie przepraszać za długie czekanie.
    Nawiasem Proszę o następną imprezę w Restauracji (Jako Zastępca Tasteda w kuchni ,,Wymarzonej" Restauracji)

    OdpowiedzUsuń
  5. dafaq jak dawno to było
    ~wybuch

    OdpowiedzUsuń