26 stycznia 2013

M jak Myszka - odcinek 1

Tak, nie pomyliłam się, pierwszy nie drugi. Tamten co robiłam w ogóle mi nie przypadł do gustu, więc zrobiłam nowy, ten będę dodawać regularnie. Następny odcinek prawdopodobnie w poniedziałek lub wtorek. Mam nadzieję,że się wam spodoba ;) Dziękuje bardzo za współpracę z aktorami, bardzo dobrze mi się pracowało, mam nadzieję,że temat jest dobry i rozumiecie w miarę fabułę, z pozdrowieniami.
                                                               BABA Z KITKĄ <3


(Z góry przepraszam, za błędy w tekście i rozmazanie, nie wiem czemu jest rozmazane).

26 komentarzy:

  1. O Super, ten jest lepszy. fajerski napis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz kolejnych aktorów, to mówię, że nie mam nic lepszego do roboty. Pomijając wspominanie moich najgorszych ferii. I kucie do sprawdzianów. Nic nie polepszy mi humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię poważnie. Mogę nawet umrzeć niczym Hanka Mostowiak xD
      Nie ma to jak karton :3

      Usuń
  3. Jak będziesz robiła następny odcinek to się postaraj bo:
    1.Jak sama napisałaś ortografia
    2.Ja przeczytałem tylko pod 1 obrazkiem bo dalej nawet szkoda tracić czas na zgaduj zgadula co to za słowo.
    3.Rób fajniejsze komiksy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimie wyżej, radzę ci nacisnąć na obrazek, to ci się powiększy i to nie komiks :P
    Nie podoba mi się opowiadanie: ni w to, ni w tam to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się z wami nie zgadzam anonimy, to prawda ma błąd ortograficzny, ale jest ciekawe. MI SIĘ PODOBA, CZEKAM NA DALSE CZESCI

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba jedno zdanie: próbowała popełnić samobójstwo. Proszę unikaj takiego czegoś. To bardzo negatywne :(. A my jesteśmy marzycielami! Nie pasuje to do nas :(. Tamta akcja mi się bardziej podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam przywrócić tamta? :/

      Usuń
    2. Możesz prowadzić dwa wątki. To miał być niby serial? :). Po prostu weź pod uwagę komentarze i wykorzystaj je :). Tylko bez czegoś takiego w stylu samobójstwo :(. Więcej pozytywu.

      Usuń
  7. preklinam na plemie marzyciele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo? Nie dostałaś/eś rangi? XD

      Usuń
    2. Ktory/óra to? Lammpaa, Chrissta czy Connervip?

      Usuń
    3. Chyba Martiiix a to, że nie chciałam zrobić imprezy :P

      Usuń
    4. Wiecie co... dotarła do mnie informacja że Connerpl to podobno Lammpaa ale to nie jest pewne.

      Usuń
    5. Bardzo możliwe. Lammpa to publiczne konto. Mesmera rozmawiała z prawdziwą Lammpą, była załamana, że ktoś jej tak psuje opinię.

      Usuń
  8. Ta historia jest negatywna, wolałam poprzednią. Chce wiedzieć czy znalazła siostrę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam poprzedniej części, ale to jest coś innego i całkiem ciekawego! polać jej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykieta - opowiadania, komiksy oraz inne. Tam jest ;)

      Usuń
  10. Mogłaś bardziej rozłożyć ten odcinek na kilka wątków. Tak aby czytelnik mógł się zastanowić, co i jak.
    Nie zniechęcaj się uwagami, tylko spróbuj je wykorzystać, aby pisać lepiej.

    Czekam na następny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  11. A poprzednie nie istniało? Aha. może nie rób ciąg dalszy tylko tak jak Mesmera krótkie historyjki? Bo pisanie ciągu dalszego ci nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Heh, tylko bez takich przekleństw :). Spokojnie nie będzie to tak często dodawane :)

      Usuń
  13. a właśnie musze dodać zdięcie na bloggera ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosh...Myszki z Myszkowa...Śmiecham
    ~Wybuch

    OdpowiedzUsuń
  15. no, no fajna nazwa M jak myszka hehh czekam na drugą część
    Pozdrawia wasza myszka
    Qiutika (:
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń