15 stycznia 2013

Wersja 1.60 transformice

Od niedawna jest nowa wersja transformice
Informacje przekopiowałam i przetłumaczyłam z tfm




poprawki:
- Szaman nie będzie już większy, gdy korzysta z emocji.
- Nie można korzystać z więcej niż 64 znaków w nazwie pokoju



zmiany:
- EN2 flagę, aby uniknąć nieporozumień (tylko dla anglików)
- Częstość wampira mapy obniżono do 1/8
- Możesz teraz od ignorować kogoś wpisując polecenie / ignore Nick ponownie.
- Teraz można wybrać pokój chcesz zalogować w... jak powyżej obrazku jest pokazane, że możesz wybrać pokój jeszcze przed zalogowaniem 

- Nowy tryb: RACING (mapy wyścigowe)
-Szamani mogą zamrozić i jednocześnie zabić dwie myszy na rundę. Myszy te staną blokami lodu i  jest nowe właściwości z kowadłem.
 
*Kostka lodu została dodana, aby usuwać trolli oraz hakerów. Niestety także można przez to też atakować myszki, które nic nie zrobiły. Tylko dwa razy szaman może tego użyć, po przekroczeniu limitu, ten item znika z atrybutów szamana. Używając kostki lodu na danej myszce zabijasz ją, możliwe, że później to zmienią

29 komentarzy:

  1. To zamrażanie myszek jest zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szamanie będę się tym bawić :D

      Usuń
    2. W końcu będę mogła usunąć hakerów to będzie dobra nauczka dla nich >:)

      Szkoda, że to może też pomóc w favo :/

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że nie jako druga opcja.
      Przy perfidnych favo banuje, a takie coś podobnie jak balony, należy do perfidnych..

      Usuń
    4. Trzeba dawać favo umiejętnie :D

      Usuń
    5. Zapomnijcie już takie są favo, że w głowie się nie mieści... dobrego favo się nie zauważa, a nie... no, ale przynajmniej takich łatwiej zbanować, bo jak mam udowodnić przy nie dostrzegalnym favo, że tak nie można :P

      Usuń
  2. Nie lubię tej opcji z lodem. Stałam się tego ofiarą, bo zdobywałam za dużo firstów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, tak coś podejrzewałyśmy ze Znajomą, że tak będzie.

      Usuń
  3. mam ciekawostke : na roomie survivor nie można zamrażać myszek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinni to poprawić, bo wykorzystują to w chamski sposób :/
    Wystarczy, że za dużo zgarniesz pierwszych miejsc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo miała Mesmera.

      Usuń
    2. Akurat to jest podłe :/

      Usuń
    3. No jacha, ja tam mam 1k st i na kazdej rundzie mnie zamrazaja :((((//smieszny

      Usuń
    4. Najgorzej jest jak na kimś się uwezmą. Nawet sera nie można zdobyć ;/

      Usuń
  5. Tylko mi nie działa transformice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, może ściągnij najnowszą wersje adobe flash player

      Usuń
  6. Niektórzy wykorzystują to jako zabawę między sobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już lepsze, niż zabieranie na złość firstów. :)

      Usuń
  7. Zajebista opcja, wykorzystam ją :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się zamrażą?

    OdpowiedzUsuń
  9. W akcesoriach szamana masz kostkę lodu klikasz na nią i później klikasz na mysz.

    Nie możesz zamrażać pierwszych, drugich i chyba trzecich miejsc. Czyli jak nikt nie wejdzie do nory to nie zamrozisz.
    Także to może nie działać na laggerów

    OdpowiedzUsuń
  10. Na polskim tfm też da się zalogować na np. vanilla1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależne co się wpiszę.

      Można też od razu na bootcamp :)

      Usuń