14 stycznia 2013

Czarna lista

Chciałam tego uniknąć, ale widzę, że inaczej nie da rady.

Tworzę czarną listę osób, które mimo próśb były nie miłe i wręcz chamskie. Proszę o nie zapraszanie tych osób. Szamanów plemiennych proszę o wywalanie takich osób, bo nie mają wstępu do naszego plemienia. Zabraniam tym osobom należeć do Marzycieli.
Za co można się dostać na czarna listę:
- hackerzy
- dręczyciele
- wyzywający spamerzy(przeklinający, obrażający itd.)
- osoby reklamujące inne plemie na czacie plemiennym ( w marzycielach jakby co)
- gwałciciele
- osoby reklamujące hacki

Aby wyjść z czarnej listy potrzebujesz poparcia 3 szamanów plemiennych. Pogrubiony nick potrzebuje poparcia 6 szamanów plemiennych

Amelialolek (skoro ciągle obrażasz będziesz należeć do tej grupy. Gratuluje udało ci się stworzyć nową grupę w czarnej liście...)
Azizhamood (zgłoszony do moderatora) Anonim3000 - drugie konto
Agares#9662 - prowokacje, obrażanie, wyzywanie, nagminne kłótnie pomimo próśb Szamanów, nieprzestrzeganie regulaminu (listopad 2019)
Bananeekkk 
Basterfeild
Brudnyjohan
Chaikall#6482 (multikonta: Basia_kurdej#0000, Marzenie#0154) - podszywanie się pod Wodza plemienia, obrażanie, nękanie (grudzień 2019)
Chrissta
Connervip
Conversowa
Czosio 
Danio007 - obrażanie, wyzywanie, chamskie zachowanie, nieprzestrzeganie regulaminu (marzec 2019)
Dawidwes - przekleństwa na forum plemiennym, chamskie zachowanie, wyzwiska, nieprzestrzeganie regulaminu (marzec 2019)
Dedajlordzie
Elitarymouse = Thordissa#2207
Fantagira
Fitwick (marzec 2019) - wywoływanie niepotrzebnych dyskusji, obrażanie plemienia i Szamanów (Mesmery i Mrkapii), plagiatowanie plemienia Fila12345678, Rednik#8516, Komet#6772 - multikonta
Hejciawam -  obrażanie plemienia i myszy, nieprzestrzeganie regulaminu, nadmierny spam mimo ostrzeżeń,
Herciia - obrażanie, wyzywanie, nieprzestrzeganie regulaminu, chamskie zachowanie.
Horrilonek 
Jjebaniutka
Jogujestble
Karol25#2658 - obrażanie, prowokacje, oszustwa, rozpowszechnianie hacków (marzec 2020)
Kaskaderrr
Kokos_v22#0939 - przekleństwa, wyzwiska, nieprzestrzeganie regulaminu, dyskusje na nieodpowiednie tematy (homoseksualizm, rasizm, religia - obrażanie osób o innych poglądach) (maj 2019)
Konkondzio
Konwaliia (nie mylić z Konwallia)
Lammppa
Legomyszxx#0000 - prowokowanie, obrażanie Marzycieli i Szamanów, wyśmiewanie, groźby, nieprzestrzeganie regulaminu, multikonta: Legomyszxx#8875 Smok#2238, Szczurus#7170 (marzec 2019)
Lolmiwaspl
Madziapl 
Maruusia#9198 oraz jej multikonta: Mosuper2#1866, Roksana55909#8963, Mary559090#0000, Sourisomanka#8297 - zapraszanie swoich multikont, wyzywanie, nagminne łamanie regulaminu, chamskie zachowanie, nękanie (luty 2019)
Miaastych
Misioxdv
Misskremcia
Misssan 
Myszka999lol#4727 - prowokacje, nękanie Marzycieli, podawanie fałszywych informacji o plemieniu, nawoływanie na publicznych pokojach do odchodzenia z plemienia, proszenie się Marzycieli o dodanie pomimo wyrzucenia - zgłoszona do moderatora (maj 2018)
Mysztv 
Niespodziank 
Myxirr#0000 i konta Mehh#8004, Zoe#7330, Real_fairout#4591, Rage#9565 - obrażanie, wyzywanie, nieprzestrzeganie regulaminu, nękanie, grożenie multikontami spamującymi i nawołującymi do odejścia z plemienia, proponowanie pomimo wyrzucenia 10 serków dla osoby, która doda do plemienia (maj 2019)
Nat_a#9157 oraz jej multikonto Nat_a#8579 (lipiec 2019) - nękanie
Niespodziank
Quenea - prowokowanie kłótni, nękanie słowne
Qmaty#3595 - obrażanie, prowokacje, oszustwa, rozpowszechnianie hacków (grudzień 2019)
Rednik #8516 (marzec 2019)
Reniferrenio#0000 - ciągłe wyzywanie, obrażanie, prowokowanie (marzec 2020)
Rixer#1170 (marzec 2019) - składanie niemoralnych propozycji, gwałciciel, wyłudzanie kont, wyzywanie, nękanie, chamskie zachowanie
Sandyxpp - prowokowanie kłótni, nękanie słowne
Sinqielegpleyek#6495 prowokacje, oczernianie plemienia, tworzenie fałszywych historii na temat plemienia (maj 2019)
Smerfmisiu - obrażanie, łamanie regulaminu (grudzień 2019)
Sourisomanka#8297 - zapraszanie swoich multikont, wyzywanie, nagminne łamanie regulaminu, chamskie zachowanie, nękanie.
Sandyxpp - prowokowanie kłótni, nękanie słowne
Shizoofremik 
Sewename
Sukisukasor
Sznurmaster#2352 - obrażanie, przeklinanie, wyzwiska, wyłudzanie rang, chamskie zachowanie, nieprzestrzeganie regulaminu (kwiecień 2019)
Traper#9202  i multikonto Seconds#9425 - reklamowanie innych plemion, przeklinanie, obrażanie, dołączanie do plemienia pomimo zakazu (lipiec, listopad, grudzień 2019)
Tygrysy
Wafeleq - obrażanie, wyzywanie, nieprzestrzeganie regulaminu, chamskie zachowanie.

Proszę o nie zapraszanie nowych kont, które zawierają nick i coś obraźliwego np. natchnieniedziwka itp.

ps. Lista ułożona alfabetycznie :)

63 komentarze:

  1. W końcu się tego doczekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wysłać wam screena? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodajcie Miisiaczekk na czarną listę obrażała Marzenie jak dała Marzenie Miisiaczekk ignore to mówiła na nią dziwka, debilak itp. Tak samo na Znajoma.

    ~Crazyfreakx ( Z plemia Lazy Cows )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro pisze mi to osoba z innego plemienia. Ale dużo osób na nią się skarżyło więc dodam :)

      Usuń
  4. Niektóre wiadomości zostały usunięte.

    Odpowiedź, jeśli to nie moja sprawa (jako szamana plemiennego), a nie kontaktujesz się na pocztę: marzenie@opoczta.pl
    to uznaje komentarze za zbędne, w razie czego pisz na marzenie pocztę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam ci już anonimie, że Znajoma jest drugim wodzem, więc to jak najbardziej jej sprawa!

      Usuń
  5. Polecam także dodanie na listę konto Kozlos. Jest to konto publiczne i dość często widziałam je w plemieniu.
    ~Serrowaa~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu dodawać do plemienia kont publicznych,ale myszy na to nie reagują

      Usuń
  6. dlaczego tam jest stoskaa? przepraszam tym bardziej, że do niej zna haseł 5 ludzi. ale ciekawi mnie to za co tam trafiła? nie wchodzi 2 miesiace tylko jacyś hackerzy piszę do niej hej to ona przeklina i podaję się za chłopaka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzywanie, przeklinanie, grożenie śmiercią - za grożenie jest odpowiedzialność karna, ciesz się, że tylko czarną listą się skończyło. Ja miałam niezły ubaw jak i inni marzyciele, patrząc jak to konto się pluje. Jak podałaś tylu osobom swoje hasło to twój problem. Nie skreślę z listy.

      Usuń
    2. nie nie jestem stoskaa, poprostu dziwnie sie zachowywala ostatnio i to widzialam w marzycielach, np jeszcze w grudniu pisala kim jest marzenka etc. poprostu w realu sie jej zapytalam czy wyzywala marzycieli, mowila ze nie wchodzi nawet juz 3 miesiace - to prawda powiedziala mi ze hackerzy jej zabrali konto.

      Usuń
    3. Skoro zajęli jej konto to nie widzę sensu pieklić się o dodanie na czarną listę. Tym bardziej nie chce jej w plemieniu.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj usunęłam, sorki ale piszę od nowa:
      Żałuję że wogóle cię wyzywałam i kopiowałam. wiem że to nic nie da ale sory.

      Usuń
    2. Widziałam poprzednią wiadomość- w razie co, bo admin może :]

      Tak czy inaczej- minął czas, więc myślę, że się zmieniłaś.

      Masz mój głos zostają jeszcze dwa o:

      Usuń
    3. Serio mnie popierasz? to bardzo miło mi znajoma :) może kiedyś mi się uda, ale wątpie :D

      Usuń
    4. Tak- masz mój głos :)

      Próbuj- w końcu jest kilku szamanów ;)

      Usuń
  8. Co znaczy "gwałciciele" ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre myszy się tak bawiły, to wredna zabawa, dlatego umieszczam takich od razu na czarnej.

      Usuń
  9. Dlaczego Elitarymouse jest na czarnej liście (ja nie w temacie) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za swoje zachowanie.

      Jedno jej przyznam, potrafi odejść hukiem. Po jej odejściu były kłótnie i inne. Nastawianie graczy to chyba norma :P
      Co do reszty- nie mam zamiaru opisywać, jednak to zwykły gracz, a dalsze pisanie będzie na niekorzyść, czego ja nie chcę.

      Usuń
  10. Za co Tygrysy trafiło na czarną liste oraz Egzysx :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chamstwo, nadmierne nieprzestrzeganie regulaminu, obrażanie wspólplemieńców i głuchotę na prośby wodza i szamanów.

      Usuń
  11. O jeny przepraszam ,że się tu wtrące ,ale chciałabym wiedzieć. Dlaczego Aziz trafił na czarną listę? co on takiego zrobił. Proszę was powiedzcie mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to, że groził i wyśmiewał na innym koncie Fiszkę. Potem mi napisał, że może tworzyć coraz to nowe i nowe konta. Uznałam to za nękanie i grożenie. Za to jest na czarnej liście bez możliwości powrotu.

      Usuń
    2. Ech szkoda a gyby zalożyl nowe konto anonimowo i dolączyl do nas?

      Weroniczkab

      Usuń
    3. Już nam tym groził i zapewne dołączył już jakimś nowym kontem. Zostanie on zgłoszony do moderacji za nękanie.

      Usuń
    4. Szkoda Wam wszystkiego tłumaczyć, trudno.
      Po 1:
      Nie groziłem nic Fiszce, tylko prosiłem Fiszke, aby za przeproszeniem sie ode mnie odpierdoliła...
      Po 2:
      Nie groziłem Wam ameby tylko doinformowałem Was, że mam możliwość (jak każdy inny) założenia nowego konta.
      Po 3:
      Nie jestem.
      Po 4:
      Nie wiem w jakim wyidealizowany świecie żyjesz, ale ty pierwszą lepszą kłótnie nazywasz nekaniem.

      Wiec prosze przestań wydziwiać. Nie mam zamiaru do Was wracać.
      I życze Wam jak najszybszego upadku ;)
      ~Aziz

      Usuń
    5. 1. Wierzę Fiszce, to moja szamanka, ufam jej bezgranicznie. A twoje zachowanie widziałam już.
      2. W sposób w jaki to pisałeś uznałam to za groźbę. Zastanów się czasami w jaki sposób piszesz.
      4. Pierwszą lepszą? To była któraś z kolei.

      Nie widziwiam. Dodałam na czarną listę. Mam prawo kogoś nie chcieć w plemieniu.
      Nie życz nikomu źle, bo to potem się odbije w twym życiu. Ja ci życzę dobrze. Spełnienia marzeń Aziz :)

      Usuń
    6. Proszę o nie obrażanie graczy od "ameb"

      Widzę, że teraz już ze spokojem mogę wymazać Cie z punktacji. Dziękuję za uwagę. Powodzenia w grze

      Usuń
    7. Do Azizhamooda:
      Pamiętam jeszcze, że natrafiłam na moment, gdy byłeś w Marzycielach. I się nie broń. Sama widziałam jak wyzywałeś Pancerniki i innych graczy.

      Byłam wtedy nowa i nie wiedziałam kim jesteś. Zapytałam sie czemu cię nie lubią. I wtedy zaczęłeś.. Inni mi później tłumaczyli że to kłamstwa.

      Ech... Skoro nie chcesz wrócić, to dlaczego tak walczysz?

      Usuń
    8. Aziz to ma jeszcze 1 konto Anonim3000

      Usuń
    9. Sprawdzę, zobaczę

      Skąd masz informacje?

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, postaraj się lepiej dopierać słowa, bo "komunistyczne" w prostej grze... hm... to pokazuję jak niewłaściwie używasz zasobu słownictwa.

      Także zauważyłam, że jak zwraca Ci się uwagę to od razu czujesz się poszkodowany. Zaczynasz wyolbrzymiać.
      Pamiętaj obrażanie innych jest złe. Czy to marzyciele, sojusznicy czy ktokolwiek inny.

      Usuń
    2. Popieram go !

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Komentarze usuwałam ja. Jeśli chcesz wyrazić opinię to rób to z głową. Ale w sposób w jaki pisałeś te komentarze pokazywał twój brak wiedzy na temat świata. Użyłeś słowa, którego znaczenia do końca nie znasz.

      Do plemienia wracać nie masz prawa. Jesteś na czarnej liście. Skoro nie chcesz wracać nie widzę powodu dalszego kontynuowania tej dyskusji.

      Jeśli nie będziesz się hamował podczas pisania komentarza usunę.
      Usuwam:
      - wszelkie obrażanie, wyzywanie
      - wiadomości z przekleństwami
      - wiadomości ze słowami, których autor znaczenia nie zna. Czyli źle użyte słowo w zdaniu. Tak jak to jest z "prl"

      Prosiłabym o zaprzestanie nękania Marzycieli i wypowiadania się w taki sposób na blogu.

      Usuń
    6. Naucz się pisać, bo chyba ciebie nie nauczyli. I ja będe pisał tu co będe chciał, to nie jest PRL lub komuna.
      Hańba wam
      Tajemniczyx

      Usuń
    7. Dobrze, a teraz wytłumacz znaczenie tych dwóch słów(PRL, komuna) i powiedz, dlaczego ich używasz. Także napisz czemu użyłeś określenia hańba- w jakim znaczeniu.

      Usuń
  14. Dobry pomysł z tą czarną listą. Może ci co na niej są najedzą się trochę wstydu i już nie będą robić takich rzeczy :)

    ~Lunia002~

    OdpowiedzUsuń
  15. Tutaj Miisiaczekk.. tak, 3 lata już na czarnej liście.. jest mi ogólnie bardzo głupio za moje zachowanie, nie to nie jest próba wydostania się z czarnej listy (nie gram już w TFM), myślę, że na to sama zasłużyłam, wreszcie po tylu latach, uświadomiłam sobie, że moje zachowanie było okropne

    Ogólnie to wszystko z tym bratem czy siostrą to były same kłamstwa, głupio mi to mówić teraz, po prostu chcę przeprosić was. Obecnie mam więcej niż 12 lat, dokładnie nie chcę mówić, bo się wstydzę po tej sytuacji. Wtedy miałam mniej niż 11.. Tak, takie młode dziecko obraża starszych.. Jest mi strasznie głupio, dziś sobie przypomniałam o tej sprawie, więc pomyślałam że może to czas ujawnić prawdę, że wszystko to co mówiłam to były kłamstwa. Ogólnie bardzo przepraszam za swoje zachowanie i źle mi jest z tym na sumieniu, chciałam wyjaśnić całą sytuację, mimo iż nie pamiętam z niej prawie już nic. Z przeprosinami dla całego plemienia i Marzenie i osób, które obraziłam czy coś (powtórzę jeszcze raz to że nie pamiętam co się wtedy już dokładnie działo) Po napisaniu tego jest mi lepiej ;vv

    Z góry przepraszam za błędy w zdaniach albo powtarzanie się, nie sprawdzałam tego, czego napisałam

    Pozdrawiam,
    Miisiaczekk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że Ci już dawno wybaczyli. To było dawno.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dodane.. ale zaraz.. na tym koncie kogoś męczyłeś ;/

      Usuń
    2. no jest dodane, ale nie, że jako ja

      Usuń
    3. Mnie nękał i męczył. :/

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja sie dziwie ze dalej tam jestem, zwlaszcza ze na 1 koncie nie gram od prawie 1.5 roku XD
      -Eli/Krzyko

      Usuń
  18. Trzeba zyskać poparcie szamanów aby wydostać sie z listy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też przepraszam wiem że prędzej czy później mnie tu wstawią.
    To ja Fitwick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jesteś na czarnej liście Fitwick i Twoje konto - Fila12345678 również. Skoro oddałaś to konto koleżance to dlaczego używasz tej nazwy na Blogger?

      Usuń
    2. Nie umiem się z tego wylogować, chciałam wylogować ale cały czas mi do tego wraca. Kiedyś dawno miałam pierwsze plemię i tu prowadziłam bloga

      Usuń
  20. Trzech Szamanów musi się stwierdzić, że osoba z czarnej listy zmieniła swoje zachowanie i zasługuje na wykreślenie z listy. Osoby napisane pogrubioną czcionką potrzebują sześć głosów od Szamanów Plemiennych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostali wymazani to znaczy, że przeprosili za swoje zachowanie, zmienili się, dzięki czemu Szamani zdecydowali o usunięcie danego osobnika z czarnej listy. Wymazani z czarnej listy i ''wydostani'' z czarnej listy to to samo.
    Po prawej stronie bloga masz portrety Założycielek i Szamanów Plemiennych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osoby łamiące regulamin zostają wpisane na czarną listę. Właśnie dlatego znalazła się tutaj też Twoja koleżanka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli chcesz kogoś zgłosić to napisz do któregoś z Szamanów Plemiennych aktywnych - Przewodników Marzeń (Mesmera, Natiibobr, Mrkapii) i napisz skargę wraz ze zdjęciem i uzasadnieniem dlaczego dana osoba powinna znaleźć się na czarnej liście.

    OdpowiedzUsuń